تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۸
۰
کد مطلب : ۷۰۶۳

فعاليت ۱۱۷ هيئت‌‌ مذهبي در گنبدكاووس

فعاليت ۱۱۷ هيئت‌‌ مذهبي در گنبدكاووس
حجت‌الاسلام حمزه صادقي با اشاره به اینکه تغذيه فكري هيئت‌هاي مذهبي از ضروريات تبليغات اسلامي است، ساماندهي كاركرد‌هاي هيئت‌هاي مذهبي را مورد توجه سازمان تبليغات اسلامي عنوان کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده هيئت‌هاي مذهبي در زنده نگه داشتن اسلام، بیان کرد که تشكل‌هاي ديني كه از ساليان دور با هدف بزرگداشت نهضت‌ عاشورا و ايجاد ارتباط عاطفي با اهل‌بيت(ع) به صورت خودجوش شكل گرفته‌اند و فعاليت ‌كرده‌اند، امروزه با همين نگاه ولي در قالب پيچيده‌تري در عرصه مسائل سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... فعاليت خود را گسترش داده‌اند.

این مسئول فرهنگی از قرار گرفتن انجمن‌هاي اسلامي و كانون‌هاي فرهنگي اسلامي فعال در زمينه مسائل ديني و همين‌طور بعضي از سازمان‌هاي خودجوش مردمي، علاوه بر هیئت های مذهبی در تشکلهای منسجم خبر داد.

صادقی تصریح کرد که دشمنان نظام به خوبي مي‌دانند كه هيئت‌هاي مذهبي تا چه حد مي‌توانند در حوزه فرهنگ تاثيرگذار باشند، بنابراين سعي مي‌كنند اين فرصت فرهنگي را تبديل به تهديد فرهنگي كنند و بسياري از ارزش‌ها و باورهاي ما را زير سئوال ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد تغيير سنت‌هاي ما هستند و ما در اين مورد بايد هوشيار باشيم، تغيير محتواي برنامه‌ها و چهره‌سازي را از ديگر برنامه‌هاي دشمن براي تغيير كاربري هيئت‌هاي مذهبي از دين باورتر شدن مردم به سمت بي‌تفاوتي آنها به مذهب دانست، که آنها در صددند چهره‌هايي را در هيئت‌هاي مذهبي پرورش دهند كه حتي سخن علما و مراجع هم برايشان مهم نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما