تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۴۹۹۶

احترام و كرامت به شركت‌كنندگان عطر سيب از نكات بارز اين نمايشگاه است

احترام و كرامت به شركت‌كنندگان عطر سيب از نكات بارز اين نمايشگاه است
جامعه: مدير مراكز فرهنگی هنری منطقه ۹ در بازديد از هشتمين نمايشگاه فرهنگی عطر سيب احترام و كرامت به شركت‌كنندگان و بازديدكنندگان را از نكات بارز اين نمايشگاه برشمرد.

«عقيل منصوری» با بيان اينكه حضور هيئت‌های حسينی نمايشگاه عطر سيب را متبرك كرده ‌است، گفت: حركت مردم در راه امام حسين‌(ع) و عزاداری برای اين بزرگوار بايد خودجوش باشد و از تولی‌گری و تصدی‌گری پرهيز شود ولی برگزاری چنين نمايشگاه‌هايی سنت زيبا و پسنديده‌ای است كه كمك چشم‌گيری را به هيئت‌ها و حسينيه‌ها ارايه می‌دهد.

رييس فرهنگسرای كار با بيان اينكه تجهيز هيئت‌ها به لحاظ سخت‌افزاری و نگاه ويژه به بخش فرهنگی از ويژگی‌های ديگر نمايشگاه عطر سيب است، افزود:‌ يكی از نكات بارزی كه در اين نمايشگاه به چشم می‌خورد احترام و كرامت به شركت‌كنندگان است.

وی تصریح کرد: فضای بسيار خوبی برای ارايه محصولات در نظر گرفته شده، ضمن اينكه ايستگاه‌های صلواتی و ايستگاه هدايا و فضای استراحتگاه و حتی محل شارژ موبايل و ارايه چرخ‌دستی و ارسال با پيك از بخش‌های جالبی است كه در اين نمايشگاه به چشم می‌خورد.

وی گفت: برگزاری نمايشگاه عطر سيب كار هوشمندانه‌ای برای بهره‌گيری از پتانسيل هيئت‌ها در مديريت شهری است. ضمن اينكه اين هيئت‌ها بودند كه از ابتدا مكتب حسينی را زنده نگه داشتند،  بنابراين بايد هر چه بيشتر از اين پتانسيل استفاده كرد.

به گفته منصوری منطقه ۹ دارای ۴۵۰ هيئت مذهبی است كه به غير از كمك‌هايی كه از نمايشگاه عطر سيب دريافت كرده‌اند از طرف شهرداری و مديريت فرهنگی هنری منطقه نيز تجهيز می‌شوند.

هشتمين نمايشگاه «عطر سيب» با ۳۰ ميليارد ريال اعتبار از روز ششم آذرماه در فرهنگسرای خاوران ميزبان بيش از ۱۲هزار هيئت شهر تهران بوده است.

نمايشگاه «عطر سيب» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همكاری سازمان تبليغات اسلامی، از ۶ تا ۱۵ آذرماه در فرهنگسرای خاوران برپاست.
مرجع : شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما