تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۰
۰
کد مطلب : ۱۵۱۰۷

ويژه‌نامه محرم در پايگاه اينترنتی حوزه‌های علميه خواهران قرار گرفت

ويژه‌نامه محرم در پايگاه اينترنتی حوزه‌های علميه خواهران قرار گرفت
فرهنگ - جلال بیطرفان: ويژه‌نامه اينترنتی محرم همزمان با فرارسيدن ايام عزاداری سيدالشهدا(ع) در پايگاه اطلاع‌رسانی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران قرار گرفت.

مدير پايگاه اينترنتی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران گفت: اعمال محرم الحرام، ورود امام حسين(ع) به كربلا و سيری در قيام امام حسين(ع)، زنان در حادثه كربلا، بنی هاشم در كربلا، عاشورا از ديدگاه اديان وانديشمندان از جمله عناوين مطالب اين ويژه‌نامه به شمار می‌رود.

محمدتقی جلیلی با اشاره به ابعاد مختلف حادثه عاشورا و پيام‌های آن افزود: در مطلبی ذيل عنوان پيام عاشورا، موضوعاتی از قبيل عاشورا و آزادگی و عاشورا پيام آور عزت مورد اشاره قرار گرفته است.

وی فضائل و مناقب امام حسين(ع) و احاديث عزاداری را از جمله ساير مطالب ويژه‌نامه محرم ذكر كرد و افزود: در اين ويژه‌نامه همچنين احاديثی از امام حسين(ع) پيرامون موضوعات مختلف آورده شده است.

مدير پايگاه اينترنتی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران با اشاره به حضور خانواده و عشيره امام حسين(ع) در واقعه كربلا تصریح كرد: در قسمتی از اين ويژه‌نامه با عنوان «بنی هاشم در كربلا»، حضور بنی هاشم در واقعه عاشورا مورد كندوكار قرار گرفته است.

جلیلی با بيان اينكه حادثه كربلا دارای بركات فراوانی در زوايای مختلف است، بركات تربت پاك سيدالشهدا(ع)، بركت مرقد سيدالشهدا(ع)، آثار و بركات سياسی اجتماعی حركت سيدالشهدا(ع)، آثار و بركات عزاداری و گريه بر سيدالشهدا(ع) را از جمله سرفصل‌هايی دانست كه در مطلبی با عنوان بركات حسينی ذكر شده است.

وی با اشاره به حضور زنان در حادثه كربلا از «زنان در حادثه كربلا» به عنوان يكی از مطالب اصلی ويژه‌نامه محرم ياد كرد و گفت: در اين ويژه‌نامه پيرامون نگاه ساير اديان به حادثه عاشورا نيز بحث شده است.

مدير پايگاه اينترنتی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران افزود:  اين ويژه‌نامه از طريق آدرس اينترنتی حزوه علمیه خواهران در دسترس قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما