تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۵۲۵۵

پيش ثبت‌نام جديد عتبات عاليات آغاز شد

پيش ثبت‌نام جديد عتبات عاليات آغاز شد
جامعه: دور جديد پيش ثبت‌نام عتبات عاليات همزمان با ايام محرم حسينی از امروز ۲۷ آذر آغاز شد.

پيش ثبت‌نام جديد عتبات عاليات از ساعت ۸ صبح امروز شنبه، بيست‌وهفتم آذر برابر با ۱۲ محرم آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شنبه چهارم دی ادامه خواهد داشت.

متقاضيان برای ثبت‌نام بايد به آدرس اينترنتی http://atabat.haj.ir مراجعه كنند و مانند دوره‌های قبلی در اين دوره نيز قبل از ثبت‌نام در گروه‌ها بايد در سامانه پيش‌ ثبت‌نام عتبات نام‌نويسی و كد رهگيری دريافت ‌كنند.

زمان اعزام اين دسته از زایران به عتبات عاليات پس از قطعی شدن مراحل ثبت‌نام از بهمن ۸۹ تا دهم فروردين سال ۹۰ خواهد بود‏‏.

ششم دی ۱۳۸۹ قرعه‌كشی اين دور از پيش ثبت‌نام بين متقاضيان انجام می‌شود و نتيجه آن روز سه‌شنبه ۷ دي ۱۳۸۹ بر روي سامانه پيش ثبت‌نام عتبات عاليات قرار می‌گيرد كه متقاضيان می‌توانند با مراجعه به اين سايت از نتيجه پيش ثبت‌نام و تاريخ ثبت‌نام خود در كاروان‌ها مطلع شوند.

افرادي كه در پيش ثبت‌نام دوره‌های قبل شركت كرده و حائز اولويت تشرف اعلام نشده‌اند در اين دوره نيازی به طی مراحل پيش ثبت‌نام ندارند و اطلاعات آنها به دوره جديد انتقال می‌يابد و در قرعه‌كشی اين دور شركت داده می‌شوند.

همچنين اطلاعات افرادی كه در دوره قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروه‌ها ثبت‌نام نكرده‌اند از سامانه پيش ثبت‌نام حذف می‌شود و در صورتی‌ كه آنها مايل به تشرف در اين دوره باشند بايد مجدداً نسبت به طی مراحل پيش ثبت‌نام اقدام كنند.

افرادی كه اقدام به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفره می‌كنند در صورتي ‌كه تعدادی از آنها منصرف يا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه كمتر از ۲۵ نفر شود، اين گروه حذف می‌شود و در قرعه‌كشی بعدی شركت داده نخواهد شد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما