تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۳
۰
کد مطلب : ۱۵۲۷۹

اساتيد نشست‌های عاشورايی چهل منزل تا اربعين مشخص شدند

اساتيد نشست‌های عاشورايی چهل منزل تا اربعين مشخص شدند
فرهنگ: اساتيد باقيمانده جلسات عاشوراپژوهی چهل منزل تا اربعين معرفی شدند.

مدير اجرايی نشست‌های عاشوراپژوهی چهل منزل تا اربعين با اشاره به اينکه دومين دوره جلسات عاشورا پژوهی چهل منزل تا اربعين از ۱۶ ارديبهشت آغاز شده است، پايان اين جلسات را ۲۱ بهمن عنوان کرد.

وی گفت: از موضوعاتی که تا به حال در اين دوره به آن پرداخته شده است می‌توان به عاشورا در گفتگوی بين اديان، رخدادهای شگفت پس از شهادات سيدالشهداء(ع)، نقش خواص در حادثه عاشورا، امامت عاشورا و انسان معاصر، امام حسين(ع) و جاهليت معاصر، جايگاه عاشوراشناسی، جايگاه اشک و گريه در عزاداری سيدالشهداء(ع) و ... اشاره نمود.

جلال بيطرفان افزود: از اساتيدی که در نشست‌های پايانی اين دوره شرکت خواهند نمود می‌توان به حضرات آيات و حجج اسلام سيدعلی حسينی ميلانی، علی نظری‌منفرد، سيدابوالحسن نواب، سيدمحمود طباطبايی، سيدرضا ميرمعينی، دکترعلی نصيری، دکترجابر عناصری، دکترسهيل اسعد و دکترنعمت‌الله صفری‌فروشانی اشاره نمود.

نشست‌های عاشوراپژوهی چهل منزل تا اربعين هر پنج‌شنبه‌ از ساعت ۱۵:۳۰ در قم، بلوار جمهوری، كوچه شماره ۲، ساختمان انجمن‌های علمی حوزه برگزار می‌شود.

همچنين، كليه علاقه‌مندان به مباحث عاشوراپژوهی می‌توانند در اين نشست‌ها شركت كنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۷۷۵۱۴۲۳-۰۲۵۱ تماس بگيرند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از سخنرانان آينده اين نشست‌ها و خلاصه‌نشست‌های گذشته به پايگاه اينترنتی ۴۰manzel.com مراجعه كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما