تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۵۳۵۱
چمدان حجاج بالاخره رسيد

حجاج برای دریافت چمدان‌های خود به فرودگاه مهرآباد مراجعه نکنند

حجاج برای دریافت چمدان‌های خود به فرودگاه مهرآباد مراجعه نکنند
جامعه: رئیس سازمان حج و زیارت از جداسازی چمدان‌های حجاج و تحویل آن به مدیران کاروان‌ها خبر داد و افزود: حجاج برای دریافت چمدان‌ها به فرودگاه مهرآباد مراجعه نکنند و محموله خود را از مدیران کاروان‌ها تحویل بگیرند.

علی لیالی از ورود تمامی چمدان‌های حجاج به کشور خبر داد و افزود: چمدان‌ها به هیچ عنوان به حجاج تحویل داده نمی‌شود و مدیران کاروان‌ها مسئولند چمدان‌ها را تحویل گرفته و به حجاج تحویل دهند.

رئیس سازمان حج در مورد خبر برخی از رسانه‌ها مبنی بر ورود آخرین محموله چمدان‌های حجاج به فرودگاه مهرآباد گفت: محموله امروز مربوط به چمدان‌های حجاج افغانی و عراقی است که از ایران به حج اعزام شده بودند در حالی که چمدان حجاج ایرانی روز دوشنبه وارد ایران شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات انتقال و جداسازی این بارها در حال انجام است و زایران می‌توانند از طریق مدیران کاروان جزئیات و نحوه دریافت چمدان‌های خود را پیگیری کنند.

روز دوشنبه هواپيمايی هما در زمينه حل مشكل انتقال بار حجاج ايرانی اعلام كرده بود با پايان يافتن عمليات حج تمتع سال جاری، بار حجاج ايرانی كه با شركت هواپيمايی الوفير به كشور بازگشته بودند، تاكنون به دليل نداشتن امكانات به ايران انتقال نيافته است؛ از اين رو بنا به درخواست سازمان حج و زيارت، هواپيمايی جمهوري اسلامی ايران با توجه به مقدار بار موجود، يك فروند هواپيمای باری ۷۴۷ را بدين منظور اختصاص داد؛ ۲ پرواز باری «هما» در تاريخ‌های دوازدهم و بيست و هشتم آذر ماه سال جاری به مقصد فرودگاه جده انجام شد كه با اين پروازها مقدار ۱۹۲ تن بار به كشور انتقال يافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما