تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۵
۰
کد مطلب : ۱۵۴۵۷

جشنواره عکس «شورش رنگ‌ها و جوشش دل‌ها» برگزار می‌شود

جشنواره عکس «شورش رنگ‌ها و جوشش دل‌ها» برگزار می‌شود
فرهنگ: خانه عکاسان ایران، جشنواره‌ای عاشورایی با عنوان «شورش رنگ‌ها و جوشش دل‌ها» را برگزار کرده است.

جشنواره عکس با عنوان شورش رنگ‌ها و جوشش دل‌ها با هدف آمیختگی تصویر و مفهوم با همت خانه عکاسان و در دو بخش تک عکس و مجموع برگزار می‌شود.

در بخش تک عکس هر عکاس حداکثر پنج قطعه را می‌تواند به دبیرخانه ارایه دهد و در بخش مجموعه عکس، حداکثر هفت قطعه عکس به همراه متن (حداکثر یک صفحه ‏A۴‎‏ در برگیرنده روایت احساسات و عوالم درونی عکاس یا نویسنده) به دبیرخانه ارایه می‌شود. ‏

شرکت همه افراد در این مسابقه آزاد است و هر شخصی می‌تواند در بخش تك عكس حداكثر ۵ اثر و در بخش مجموعه حداکثر ۷ اثر برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

عکس‌ها باید روی CD‏ با اندازه حداقل ۲۰ سانتیمتر (ضلع کوچک)، ‏Dpi‏۳۰۰ با فرمت‏tiff ‎‏ یا ‏jpeg‏ ارسال شود.‏

فایل عکس‌ها را با نام فامیل خود به حروف انگلیسی و شماره و ردیف ۰۱ تا ۰‏۵ نامگذاری کنید‏‎.‎‏ ‏
‏(مثال ‏‎(Amini۰۱_Amini۰۲‎

ارسال اثر توسط عکاس و شرکت در مسابقه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت کننده است.

در فرم ارسالی مطالبی حاوی اطلاعاتی چون نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد،تحصیلات، نشانی دقیق، کد پستی، شماره تلفن ثابت و همراه، ایمیل و نیز عنوان عکسها و تاریخ محل عکسبرداری آنها به ترتیب شماره و ردیف باید به دبیرخانه ارسال شود.

برگزار کننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده را برای خود محفوظ می‌دارد و از این بابت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال به ازای هر عکس پذیرفته شده به عکاس آن اعطاء می‌کند.

عکس‌هایی که بر خلاف آیین نامه باشند و نیز عکس‌هایی که فاقد اطلاعات خواسته شده درباره عکاس ارسال شوند در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.‏

ارسال اثر و شرکت در مسابقه به منزله پذیرش آیین نامه جشنواره است تصمیم دربارة مسایل پیش‌بینی نشده در این آیین نامه بر عهده شورای برگزاری است و به اطلاع عموم خواهد رسید.

شرکت کنندگان در این مسابقه ‏CD‏ حاوی آثار خود را مطابق با آیین نامه مندرج در فراخوان مربوطه به صورت حضوری یا پست ارسال کنند منتخب این آثار در نمایشگاهی در اربعين حسيني به نمایش گذاشته خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اينترنتی خانه عکاسان ایران مراجعه کنند.

نشانی دبیرخانه مسابقه تهران – تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی: خانه عکاسان ایران و تلفن: ۸۸۸۹۵۰۵۴-۰۲۱ است.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، بیستم دی ماه و آخرین داوری در بیست و پنجم دی ماه انجام و جشنواره نهایی نیز در بهمن ماه برگزار می‌شود.
مرجع : آینده روشن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما