کد مطلب : ۱۵۵۶۳
فرآیند نحوه نقل و انتقال اسناد عمره اعلام شد
نحوه نقل و انتقال اسناد عمره مفرده توسط سازمان حج و زیارت به شرح ذیل اعلام شد.
در این اطلاعیه نقل و انتقال اسناد عمره مفرده به این شرح اعلام شده است.
۱- انتقال فیشهای بانک ملی بدون هیچ محدودیتی توسط دفاتر زیارتی مجاز انجام می شود.
۲- انتقال اسناد بانک ملت اعلام شده نیز همچانکه در کارت مربوطه توضیح داده شد فقط به یکی از بستگان درجه یک (پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند، همسر) و توسط بانک صورت گرفته که افرا در ابتدا به حج و زیارت مراجعه و سپس به بانک ملت مراجعه می کنند.
در ضمن هر یک از اسناد فوق فقط برای یک بار قابل انتقال است.
در این اطلاعیه آمده است: مدارک مورد نیاز برای انتقال اسناد عمره عبارت است از:
۱. اصل و تصویر شناسنامه متقاضیان (انتقال دهنده وگیرنده)
۲. اصل و تصویر کارت ملی متقاضیان
۳. ارائه اصل و تصویر قبض سپرده گذاری عمره
۴. تکمیل فرم درخواست از سوی متقاضیان
۵. ارائه گواهی حصر وراثت برای انتقال فیش افرادی که فوت نموده اند
عملیات اعزام ۸۰۰ هزار زائر ایرانی به عمره مفرده از ۱۶ بهمن ماه آغاز و تا ششم مرداد ادامه دارد.
مرجع : خبرگزاری مهر