تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۳۶
۰
کد مطلب : ۱۵۵۸۰

سهميه عمره به زوجين جوان هفته آينده مشخص مي‌شود

سهميه عمره به زوجين جوان هفته آينده مشخص مي‌شود
جامعه: رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص افزايش يا کاهش سهميه در نظر گرفته شده براي زوجين گفت: سهميه‌اي که امسال براي زوجين براي تشرف به عمره مفرده در نظر گرفته شده نسبت به سال گذشته افزايش دارد و تا هفته آينده سهميه زوجين را اعلام مي‌کنيم.

علي ليالي درباره سهميه زوجين براي تشرف به عمره مفرده در سال جاري اظهار داشت: امسال نيز زوجين جوان که يک سال از تاريخ عقد آنها مي‌گذرد مي‌توانند از سهميه خاص اختصاص يافته (در صورت تکميل ظرفيت به صورت قرعه کشي) به زوجين براي اعزام به عمره مفرده استفاده کنند.

وي افزود: با توجه به اينکه مرحله اول پذيرش عمره‌گزاران از امروز چهارشنبه و در برخي از استان‌ها از جمعه و يکشنبه فراخوان براي ثبت‌نام در کاروان‌ها براي تشرف عمره آغاز مي‌شود، پس از ثبت‌نام زایران داراي اولويت تشرف، سهميه زوجين براي هر استان تعيين و اعلام مي‌شود.

ليالي يادآور شد: با مشخص شدن سهميه زوجين آنها مي‌توانند از طريق ثبت‌نام اينترنتي آمادگي خود را جهت اعزام به عمره مفرده اعلام کند.

وي درباره محدوديت ثبت‌نام زوجين براي استفاده از اين سهميه گفت: در صورتي که تعداد متقاضيان بيش از سهميه تعيين شده باشد، بين زوجين متقاضي تشرف به عمره قرعه‌کشي انجام مي‌شود و در صورتي که تعداد زوجين متقاضي بيش از سهميه اعلام شده نباشد از همه متقاضيان تشرف به عمره دعوت خواهند شد.

رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص افزايش يا کاهش سهميه در نظر گرفته شده براي زوجين تصريح کرد: سهميه‌اي که امسال براي زوجين براي تشرف به عمره مفرده در نظر گرفته شده نسبت به سال گذشته افزايش خواهد شد و تا هفته آينده سهميه زوجين را اعلام خواهيم کرد.

ليالي درباره شرايط استفاده از سهميه خاص زوجين براي متقاضيان اظهار داشت: تمام زوجيني که تاريخ عقد آنها از نيمه دوم سال ۸۸ و نيمه اول سال ۸۹ باشد، مي‌توانند متقاضي استفاده از سهميه زوجين براي تشرف به عمره مفرده باشند.

وي متذکر شد: در صورتي که تعداد کل اين متقاضيان بيش از ظرفيت تعيين شده باشد اين سهميه از طريق قرعه‌کشي به متقاضيان تعلق خواهد گرفت.

رئيس سازمان حج و زيارت در خاتمه در خصوص هزينه در نظر گرفته شده براي عمره مفرده زوجين تصريح کرد: هزينه اين سفر با هزينه ساير زایران عمره مفرده يکسان است و تنها اين زوجين به صورت خارج از نوبت به عمره مشرف مي‌شوند.
مرجع : شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما