تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۵
۰
کد مطلب : ۱۵۶۲۴

کتابخانه تخصصی امام حسین(ع) خیمه پذیرای محققان و نویسندگان است

کتابخانه تخصصی امام حسین(ع) خیمه پذیرای محققان و نویسندگان است
فرهنگ: حجت الاسلام مرتضی وافی، مدیر مرکز مطالعات راهبردی خیمه گفت: کتابخانه تخصصی امام حسین(ع) به همت مرکز مطالعات راهبردی خیمه به تازگی راه اندازی شده است در این کتابخانه بیش از پنج هزار جلد کتاب در زمینه تاریخ امام حسین(ع) و بررسی و تحلیل قیام عاشورا وجود دارد.

وی افزود: در کنار این کتاب ها برخی کتب مرجع مانند لغت، تفسیر و ... در اختیار محققان و پژوهشگران قرار دارد تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی از این کتب استفاده کنند.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی خیمه ادامه داد: کتاب‌های موجود در کتابخانه امام حسین(ع) به دو زبان عربی و فارسی است و با توجه به این که در زمینه قیام عاشورا و تاریخ امام حسین(ع) کتاب‌های متعددی به زبان های دیگر مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ... وجود دارد، در نظر داریم تا حد امکان این کتاب‌ها را نیز در اختیار محققان عرصه عاشورا قرار دهیم.

حجت الاسلام وافی چشم انداز گسترش کمی این کتابخانه را تا ۱۵ هزار جلد کتاب عنوان کرد و افزود: برای گسترش کتابخانه به مکانی گسترده‌تر احتیاج داریم که به زودی کتابخانه را از محل مرکز مطالعات راهبردی خیمه به محل بزرگ‌تری منتقل می‌کنیم.

شایان ذکر است کتابخانه تخصصی امام حسین(ع) هم اکنون در ساختمان مرکز مطالعات راهبردی خیمه واقع در تقاطع خیابان‌های نجات الهی و سمیه، ساختمان مجامع قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما