تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۵۷۳۹

نخستين گروه عمره‌گزاران ايراني وارد عربستان شدند

نخستين گروه عمره‌گزاران ايراني وارد عربستان شدند
جامعه: نخستين گروه از زائران عمره‌گزار ايراني براي انجام مناسك عمره مفرده وارد عربستان سعودي شدند.

علي‌اكبر غيرتي، مديركل حوزه رياست سازمان حج و زيارت با اعلام اين خبر اظهار داشت: نخستين پرواز زائران عمره‌گزار ايراني روز گذشته به مقصد فرودگاه جده عربستان سعودي انجام شد و عمره‌گزاران كشورمان در ادامه جده را به مقصد مدينه منوره ترك كردند و صبح امروز وارد مدينه منوره شدند.

وي تصریح كرد: در نخستين پرواز زائران كشورمان كه از ۲ فرودگاه تهران و مشهد انجام شد، حدود يك هزار زائر عمره‌گزار به عربستان سعودي اعزام شدند.

مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان حج و زيارت در پاسخ به اين سؤال كه زائراني كه تاريخ پرواز آنها با تأخير مواجه شده چگونه بايد از زمان اعزام خود مطلع شوند، اظهار داشت: پس از آنكه تاريخ‌هاي جديد پرواز اين گروه‌ها توسط سازمان حج مشخص شد، اين تاريخ‌ها به مديران كاروان‌ها اطلاع داده مي‌شود و مديران كاروان‌ها نيز زمان حركت را به زائران اعلام مي‌كنند و نيازي به مراجعه زائران به سازمان حج و زيارت نيست.

وي متذكر شد: گروه‌هايي كه تاريخ پرواز آنها با تأخير مواجه شده است، به‌تدريج و همزمان با گرو‌هاي ديگر اعزام مي‌شوند و نگراني وجود ندارد.

لازم به توضيح است به دليل عدم صدور به‌موقع ويزا از سوي عربستان سعودي به عمره‌گزاران كشورهاي اسلامي، اعزام زائران كشورمان كه قرار بود از ۲۵ بهمن آغاز شود با تاخير چند روزه مواجه شد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما