تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۶
۰
کد مطلب : ۱۵۷۴۳

وضعيت پروازهاي لغو شده عمره دانشگاهيان

وضعيت پروازهاي لغو شده عمره دانشگاهيان
جامعه: رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با تشريح وضعيت پروازهاي لغو شده عمره دانشگاهيان گفت: احتمالا مشكلات موجود تا روز شنبه ادامه داشته باشد و اميدواريم كه روال عادي اعزام‌ها بعد از آن دنبال شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با اشاره به رفع مشكل ويزا و اعزام چند كاروان دانشگاهيان به كشور عربستان اظهار داشت: سرانجام ۲ كاروان از دانشگاهيان عمره‌گزار به كشور عربستان اعزام شدند و اكنون در عربستان هستند.

وي علت اين تاخير را دير صادر كردن ويزاها از سوي عربستان دانست و افزود: منتظر هستيم كه عربستان ويزاها را صادر كند تا ساير اعزام‌ها به صورت عادي انجام شود.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با بيان اينكه آن عده از دانشگاهيان كه موعد اعزامشان گذشته است بايد منتظر بمانند تا در يك فرصت مناسب به عربستان اعزام شوند، گفت: در اين زمينه جلساتي با بعثه و سازمان حج و زيارت داشته‌ايم تا يك شركتي به صورت ويژه اين دانشجويان را به عربستان اعزام كند.

فقيهي همچنين خاطرنشان كرد: احتمالا مشكلات موجود تا روز شنبه ادامه داشته باشد و اميدواريم كه روال عادي اعزام‌ها بعد از روز شنبه دنبال شود.

وي در ادامه با بيان اينكه قرار بود در اين مقطع تنها پسران مجرد به عربستان اعزام شوند، تصريح كرد: در اين شرايط مشكلات بوجود آمده نيز تنها به دانشگاهيان عمره‌گزار پسر مجرد اختصاص داشت.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با بيان اينكه در مقطع بعد اساتيد و در مرحله بعد نيز زوج‌هاي جوان به كشور عربستان اعزام خواهند شد، اظهار داشت: اميدواريم با حل مشكل صدور ويزا از سوي عربستان، در آن مرحله مشكلي وجود نداشته باشد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما