تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۴۵
۰
کد مطلب : ۱۶۲۶

از عكاسان برتر كشور در يادواره عكس ياران حسين(ع) تجلیل می شود

از عكاسان برتر كشور در يادواره عكس ياران حسين(ع)  تجلیل می شود
به گزارش خیمه، دبير يادواره يادواره عكس ياران حسين(ع)، با اعلام برپايی اين مسابقه در خرداد ماه سال 87 افزود: در اولين دوره اين يادوراه از 5 عكاس برجسته‌ای كه آثارشان منطبق با اهداف و برنامه‌های يادواره ارائه شده، قدردانی می‌شود.

عليرضا كريمی‌صارمی گفت: دبيرخانه يادواره در نظر دارد تا آثار شاخص عرصه عكس را با موضوع ارزش‌های والای نهضت امام حسين(ع) و تجليات و تاثيرات فرهنگ شهادت و عاشورا را گردآوری كند.

وی با اشاره به لزوم توجه به موضوعاتی چون باورهای حسينی در فرهنگ و رفتارهای فردی و اجتماعی و احساس امنيت در مكتب حسينی در جامعه معاصر افزود: موسسه ناجی هنر و نيروی انتظامی كشور با توجه به اهميت و ضرورت توجه به فرهنگ شهادت و عاشورا و اثرگذاری آن بر انضباط اجتماعی و نيز جايگاه تاثيرگذار و برای بخش باورهای حسينی در تحكيم و تقويت مناسبات سالم اجتماع و اهتمام به آيين‌ها و سنن ملی و ترويج شعائر دينی حركت يادواره عكس ياران حسين(ع) را پيش‌بينی كرده‌است.

صارمی گفت: ستاد برگزاری يادواره در نظر دارد علاوه بر شناسايی آثار برتر عرصه عكاسی با موضوع فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسين(ع) برنامه‌های جنبی نيز با هدف تقويت ابعاد تحليلی و پژوهشی «هنر و عكس و عاشورا» طراحی كند.

بنا بر گزارش روابط عمومی اولين يادواره عكس ياران حسين(ع)،  دبير يادواره در پايان اعلام‌كرد: آثار منتخب يادواره در قالب نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار ‌گرفته و آثار گردآوری شده در قالب كتاب منتشر می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما