تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۶۷۴

آخرين مهلت شركت در يادواره عكس ياران حسين(ع) اعلام شد

آخرين مهلت شركت در يادواره عكس ياران حسين(ع) اعلام شد
به گزارش خیمه، مؤسسه ناجي هنر در راستاي گسترش فرهنگ اعتقادي، مذهبي و ترويج ارزش‌هاي والاي نهضت حسيني، حضور ياد و نام امام حسيــــن(ع) در زنــــدگي و فرهنگ عامه و نقش جاودانه و حيات بخش اباعبــــدا... الحسيــــن، يـادواره عكس ياران حسين(ع) را با موضوع ياد و نام امام حسين(ع) در زندگي و فرهنگ مردم برگزار مي‌كند. 

علاقه‌مندان مي‌توانند با مضامين باورهاي حسيني در رفتارهاي فردي و اجتماعي، خانواده و فرهنگ عاشورا، انضباط اجتماعي، احساس امنيت در مكتب حسيني، فرهنگ شهادت، اعتقادات ديني و جوانان، آئين و سنن ملي و ترويج شعائر ديني و آداب و رسوم محلي در اين مسابقه شركت كنند. 

شركت تمامي عكاسان در اين مسابقه آزاد است و هر عكاس مي تواند 10 قطعه عكس به صورت مجموعه و يا تك عكس به دبيرخانه نمايشگاه ارسال كند. 

عكس‌هاي سياه و سفيد بايستي در اندازه 40×30 سانتي متر چاپ و ارسال شود و همچنين لازم است CD عكس‌هاي ارسالي نيز با فرمت JPG يا TIFF در اندازه 40×30 سانتي متر و 300DPIبه همراه عكس‌ها ارسال شود. 

آثار راه يافته به نمايشگـــاه عودت داده نمي‌شود و به ازاي هـــر عكس پذيرفتــه شده مبلغ 000/500 ريال به صاحب اثر پرداخت خواهد شد. 

عكس‌هاي پذيرفته شده به صورت نمايشگاهي در معرض ديد عموم قرار خواهند گرفت و به تمام عكاساني كه آثارشان به نمايشگاه راه يافته باشد يك جلد كتاب نمايشگاه اهداء خواهد شد. 

جوايزي كه براي اين مسابقه درنظر گرفته شده است به شرح زير است:
نفر اول، تنديس يادواره، ديپلم افتخار، 10 سكه بهار آزادي
نفر دوم، تنديس يادواره، ديپلم افتخار، 8 سكه بهار آزادي
نفر سوم، تنديس يادواره، ديپلم افتخار، 6 سكه بهار آزادي
نفر چهارم، تنديس يادواره، ديپلم افتخار، 4 سكه بهار آزادي
نفر پنجم، تنديس يادواره، ديپلم افتخار، 2 سكه بهار آزادي 

آخرين مهلت ارسال آثار اول ارديبهشت‌ماه سال جاري اعلام شده است و 10 ارديبهشت‌ماه نيز آثار ارسالي داوري خواهد شد.

همچنین نمايشگاه آثار پذيرفته شده و مراسم اهداي جوايز به برگزيدگان نيز خردادماه سال جاري برگزار خواهد شد. 

دبير يادواره عليرضا كريمي صارمي است، مهدي هادي‌فر مديريت اجرايي اين يادواره را بر عهده دارد و عليرضا اله داديان نيز مشاور فني و هنري اين مسابقه است. 

مجتبي آقائي، محمد مهدي رحيميان، دكتر محمد ستاري، يدالله عبدي و گيتي نوروزيان نيز در تركيب هيئت داوران نخستين يادواره عكس ياران امام حسين (ع) قرار دارند. 

بنا بر گزارش روابط عمومی موسسه ناجی هنر، علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند آثار خود را به آدرس دبيرخانه يادواره واقع درخيابان شريعتي، تقاطع همت، ورودي پاسداران، بين سروستان سوم و چهارم، پلاك 65/1، طبقه 5، واحد 17 ارسال كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 22864121 - 22864161 تماس بگيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما