تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۵۲
۰
کد مطلب : ۱۷۳۱

برگزاری همايش تخصصی مداحان شهرستان آباده

به گزارش خیمه، حجت‌الاسلام فتحی، از اساتيد حوزه علميه امام صادق(ع) در اين همايش با اشاره به مصائب وارد شده به حضرت زينب(س) و سخنرانی حضرت در جمع دشمنان، مداحی را از شيوه‌های دينی تبليغ دانست و گفت: هيچ تفرقه و اختلافی نبايد بين خطبا و مداحان وجود داشته باشد و آنها بايد با وحدت عقيده بتوانند در برگزاری مراسم مذهبی گام‌های اساسی بردارند.

محمدحسن توكلی، مسئول آموزش كانون مداحان اين شهرستان نيز در اين جلسه در ارتباط با برگزاری كلاس‌های آموزش مداحی و تعيين اساتيد و كتاب‌های آموزشی، مطالبی مطرح كرد و از مداحان، خواهان حضور گرم در اين كلاس‌ها شد.

حسامی، رئيس جامعه‌الزينب و مسئول واحد بانوان كانون مداحان اين شهرستان نيز در اين جلسه با ذكر مصائب زندگی حضرت فاطمه، گزارشی از فعاليت‌های آموزش مداحی ويژه بانوان شهرستان را ارائه كرد.

در ادامه سيد محمد نعمت‌اللهی، رئيس كانون مداحان شهرستان نيز ضمن بيان مطالبی درباره اهداف تشكيل كانون و همچنين گزارشی از مصوبات جلسات كانون مداحان، ورود در كلاس‌های آموزشی را برای علاقه‌مندان آزاد دانسته و خواستار ثبت‌نام آنها از طريق اداره تبليغات اسلامی شد. 

بنا بر گزارش ایکنا، همچنين 167 نفر از آقايان و 71 نفر از بانوان برای گذراندن دوره‌های آموزشی در اداره تبليغات اسلامی تشكيل پرونده داده و از اين تعداد، 11 نفر از به همراه نماينده اداره تبليغات اسلامی، كانون مداحان را تشكيل داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما