تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۱۳
۰
کد مطلب : ۱۷۴۳

عبدالرضا هلالی: من از تمام اشتباه و خطوري که در نوکري‌ام داشته‌ام شرمگينم

خون ما ارزانی حریم هیئات است
عبدالرضا هلالی: من از تمام اشتباه و خطوري که در نوکري‌ام داشته‌ام شرمگينم
به گزارش خیمه، عبدالرضا هلالي مداحی که انتشار فیلم خصوصی وی تا حدی این مداح جوان را منزوی ساخت در پی انتشار مطالبی راجع به سبک های مداحی در نشریه سپیده دانایی و بیان مطالبی در خصوص مرحوم سید جواد ذاکر، نریمان پناهی و حاج منصور ارضی در این نشریه در نامه ای ضمن تقدیر از شروع بحث آسیب شناسی مداحی تاکید کرده است: هيچ تضاد و جدايي بين نوکران و دوستان آل الله نيست و هر چه هست تلاش براي نوکري بهتر و شايسته‌تر است. 

در ذیل متن کامل این نامه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحيم
مدير مسئول محترم نشريه سپيده دانائي
سلام عليکم
بر خود فريضه مي‌دانم پيش از هر حرفي تشکر قلبي خود را ابراز دارم که با دلسوزي و جديت حرفه‌اي باب موضوع آسيب شناسي هيئات حسيني را مفتوح نموديد. صداقت شما در ارائه معضلات اين وادي و اظهار راه حل‌هاي دلگرم کننده‌تان تحسين‌برانگيز و قابل قدرداني است. براي روشن شدن بحث‌هاي طرح شده لازم مي‌دانم نکاتي را عرض کنم:

1ـ بنده مانند شما معتقدم که درست‌ترين و اصولي‌ترين شيوه‌هاي مجلس عزاداري، همان سيره اهلبيت عليهم السلام و علماي اعلام و مراجع تقليد و همان هيأت‌ها و مداحي‌هاي سنتي است که حاصل خون دل خوردن‌هاي کهنه نوکران صادق و با تقواي معصومين مي‌باشد. هرچند به نوآوري صحيح و اصولي، آنگونه که مقام معظم رهبري مدظله العالي عنايت ويژه دارند، معتقدم. اميدوارم خداوند ما را از آفات دوره آخر الزمان محفوظ بدارد.

2ـ لازم مي‌دانم که يادي از استاد ارجمندم حاج منصور ارضي حفظه‌الله بنمايم که بحق و شايستگي سايه بزرگوار ايشان بر سر حقير بوده است. خداوند متعال را شاکرم که نعمت پير و مرادي همچون ايشان را بر جامعه مادحين به حد کمال رسانده است. وجود نازکش آزرده گزند مباد.

3ـ با مطالعه متن سخنان دلسوزانه برادر بزرگوار جناب کربلايي نريمان پناهي حفظه‌الله هم از احساس مسئوليت ايشان و دقت‌هاي با شائبه ايشان لذت بردم. فرموده‌هاي ايشان هم براي حقير مانند مکتبي است که بر خود لازم مي‌دانم از تجربيات ايشان کمال استفاده را ببرم.

4ـ جا دارد سلام و درود بي‌پايان خويش را نثار روح ذاکر دلسوخته سيد الشهدا عليه السلام مرحوم سيد جواد ذاکر رحمه الله عليه نمايم که شهاب وار در آسمان مرثيه درخشيد و ان‌شاءالله بر سفره کرامت جدش مهمان باشد.

5ـ من از تمام اشتباه و خطوري که در نوکري‌ام داشته‌ام شرمگينم و اميدوارم که خداوند متعال به مدد حضرت حجت عجل‌الله تعال فرجه، توفيق خلوص و نوکري شايان به حقير عطا کند و در اين راه به شدت به فرمايشات مراجع عظام تقليد و بزرگان عالم مداحي محتاجم و ان‌شاءالله سرباز گوش به فرماني براي ولايت و حوزه باشم. و ما توفيقي الا بالله.

6ـ فرض است که به دشمنان دين و انقلاب که به هر شيادي مشغول آلوده نمودن فضاي مطهر حريم هيئات مي‌باشند، تذکر دهم که خون ما ارزاني اين قداست‌هايي است که نسل به نسل و سينه به سينه به دست ما رسيده و مطمئن باشند که هيچ تضاد و جدايي بين نوکران و دوستان آل الله نيست و هر چه هست تلاش براي نوکري بهتر و شايسته‌تر است. حرمت اين بساط و حرمت خادمين صادق اين دستگاه بر هر کسي واجب است. ادب در اين حريم، بنايي است که ان‌شاءالله از باد و باران گزند نخواهد ديد.
7ـ اللهم عجل لوليک الفرج
حقير، عبدالرضا هلالي»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما