تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
۰
کد مطلب : ۱۷۶۷۳

اوج افتخار کانون مداحان آن است که با تبیین مقام اهل بیت(ع)سروکار دارند

اوج افتخار کانون مداحان آن است که با تبیین مقام اهل بیت(ع)سروکار دارند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام صفر قربان پور در جلسه کانون مداحان و شاعران آئینی استان مرکزی که با حضور حجت‌الاسلام داود چمانی معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل،حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی مسئول حراست،حجت‌الاسلام مجید احمدی کارشناس تشکل های دینی،مهدی رضائیان کارشناس روابط عمومی و پیگیری حوزه مدیریت و مسئولین کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان های تابعه در سالن جلسات اداره کل برگزار شد با اشاره به دو ویژگی الگوپذیری جوانان از مداحان و نیز گستردگی مخاطبان،افزود: لازم است با وجود گستردگی شعاع کار بالا در مراسم ها به گونه ای عمل شود که تأثیرات خوبی بر مخاطب داشته باشد.

وی اظهارکرد: داشتن سبک های جدید و صحیح و نوآوری در مداحی یکی از وظایف کانون مداحان است.

قربان پور در پایان سخنان با اشاره به اینکه کانون مداحان قرارگاه فکری و فرهنگی جوانان است خاطرنشان کرد:رفع آسیب های دینی و شبهات،حضور در سایت های دینی،ارتباط با بسیجیان مداح،جذب اعتبارات کانون ازخیرین،حضور فعال در ستاد شئونات فرهنگی در مناسبت های مذهبی و برگزاری صحیح مراسم های دینی از جمله دیگر وظایف مهم این کانون است که لازم است با دقت نظر و پیگیری به ثمر برسد.

سید مصطفی میرکمالی رئیس کانون مداحان استان مرکزی در ابتدای این جلسه با ذکر گزارشی از فعالیت های انجام شده کانون مداحان گفت:برنامه ریزی مناسب برای انجام مراسم های ایام فاطمیه به عمل آمده تا به دلیل نزدیکی این ایام با عید سعید باستانی لطمه ای با شئونات مذهبی و ساحت اهل بیت(ع)ایجاد نگردد.

در این مراسم اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی استان مرکزی هریک نقطه نظرات خود را در خصوص بهتر اجرا شده برنامه های و طرح های ابلاغی ارائه کردند.

انجام مراسم های ویژه ایام فاطمیه با هماهنگی مداحان معروف استان،پیگیری مصوبات ستاد شئونات فرهنگی استان از جمله مصوبات این جلسه بوده است.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما