تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
۰
کد مطلب : ۱۷۹۱۴

بصیرت مداحی؛ اولویت اصلی کانون بسیج مداحان ملایر

بصیرت مداحی؛ اولویت اصلی کانون بسیج مداحان ملایر
محمود نصیری، مسئول کانون بسیج مداحان ملایر از عضویت ۱۷۰ مداح آقا و بانو در کانون بسیج مداحان این شهرستان خبر داد و گفت: مداحی نیز مانند بسیاری از امور اداری آدابی دارد که رعایت این آداب نشانگر علم و بصیرت مداح است لذا کانون بسیج مداحان ملایر برای رسیدن عزیزان مداح به این آداب برنامه‌های ارزنده‌ای دارد.

وی گفت: کانون بسیج مداحان نیز مانند دیگر اقشار مختلف بسیج دارای شورایی متشکل از ۱۰ نفر از مداحان شاخص و تأثیرگذار است که این شورا هر ماه تشکیل جلسه داده و در مورد چگونگی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون تصمیم‌گیری می‌کنند و این تصمیمات نیز در طول هفته برای همه مداحان عضو اجرا می‌شود.

نصیری اصلی‌ترین فعالیت کانون بسیج مازندران را تشکیل جلسات هفتگی در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۲۰ تا ۲۲ اعلام کرد و افزود: در این جلسات دروس اخلاق، آموزش قرائت قرآن و طریقه درست خواندن ادعیه توسط اساتید ارزشمند شهرستان تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: مقتل‌شناسی، آموزش شیوه دست مداحی، آشنایی با اشعار ارزشی، پخش کلیپ در مورد آسیب‌های مداحی، انحرافات و بدعت‌ها و استفاده از حضور بزرگان مداحی کشوری و استانی از دیگر برنامه‌های کانون بسیج مداحان ملایر است.

مسئول کانون بسیج مداحان ملایر از مداحان علاقه‌مند به عضویت در کانون خواست تا به دفتر کانون بسیج مداحان ملایر واقع در خیابان امیرکبیر، ۱۰ متری شهید طاهرنیا، ساختمان شهدای بسیج مراجعه و ثبت نام کنند تا از برنامه‌های این کانون استفاده کنند.

همچنین، نصیری، مسئول کانون بسیج مداحان ملایر که خود از مداحان برجسته شهرستان ملایر است، ادامه داد: روضه‌خوانی برای اهل بیت(ع) را به عالمی نمی‌فروشد و همه عزت خود را از نوکری امام حسین(ع) و بی‌بی زینب کبری(س) دارد.

وی همچنین، دو دوره عضو شورای اسلامی شهر شد که در نهایت برای دور جدید از عضویت در شورا کنار کشید و در خدمت مداحی شهرستان ملایر قرار گرفت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما