تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
۰
کد مطلب : ۱۸۰۹۵

زائران کودک و نوجوان، روایت‌گر داستان کوتاه زیارت رضوی می‌شوند

زائران کودک و نوجوان، روایت‌گر داستان کوتاه زیارت رضوی می‌شوند
دومین جشنواره‌ سراسری داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد که این مسابقه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی در سه گروه سنی ۷ - ۱۰ سال، ۱۱ - ۱۳ سال و ۱۴ - ۱۷ سال برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر در بخش خاطرات رضوی و سه اثر در بخش داستان کوتاه رضوی ارسال کند. همچنین آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ و اعلام اسامی برگزیدگان یکم تا چهارم شهریور ۱۳۹۳ خواهد بود و مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئولیت کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و ۸ عنوان جشنواره آن را برعهده دارد و دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

در عین حال بر اساس تغییرات صورت گرفته، جشنواره‌های رضوی کانون امسال به صورت متمرکز و از سوی دبیرخانه مرکزی آن در تهران برگزار و داوری می‌شود و هیچ استانی مسئولیت اجرای آن را برعهده ندارد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما