تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
۰
کد مطلب : ۱۸۰۹۳

اجرای نمایش «آشنای غریب» از 22 فروردین در باغ موزه دفاع مقدس

اجرای نمایش «آشنای غریب» از 22 فروردین در باغ موزه دفاع مقدس
نمایش «آشنای غریب» به نویسندگی و کارگردانی علی شادکام از ۲۲ تا ۳۱ فروردین سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس به روی صحنه خواهد رفت.

علی شادکام، نویسنده و کارگردان نمایش«آشنای غریب» با اعلام این خبر گفت: این نمایش به مدت ۱۰ شب در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه خواهد رفت.

وی گفت: مضمون این نمایش فاطمی است اما محور داستان آن دوران دفاع مقدس است که در آن شهیدعبدالحسین برونسی، یکی از سرداران و فرماندهان نامی دوران جنگ تحمیلی در جریان یکی از عملیات‌ها، متوسل به ساحت حضرت فاطمه زهرا(س) می‌شود و به این وسیله مخاطب در جریان واقعه شهادت آن حضرت قرار می‌گیرد.

این کارگردان تئاتر گفت: ابتدا قرار بود با توجه به مضمون نمایش اجرای آن همزمان با ایام فاطمیه باشد که این امر میسر نشد هر چند که زمان تعیین شده با توجه به پایان تعطیلات نوروز مناسب است و استقبال مخاطب را به همراه خواهد داشت.

شادکام در پایان گفت: این نمایش با حمایت و سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی هاتف تولید شده است و از ۲۲ فروردین هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت تقریبی یک ساعت برای عموم علاقه‌مندان روی صحنه خواهد رفت و پس از آن نیز بلافاصله برنامه شعرخوانی با موضوع دینی و ارزشی در این سالن اجرا خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما