تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
۰
کد مطلب : ۱۸۱۶۵

در حوزه مداحان و هیئات نیازمند آموزش هستیم

در حوزه مداحان و هیئات نیازمند آموزش هستیم
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه شنبه در جلسه مشترک اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان گرگان ابراز داشت: در حال حاضر برنامه ریزی ها و بررسی ها این کار در حال انجام است تا بتوانیم به نوعی مراسمات مذهبی همچون اعتکاف و محرم را به این ستاد واگذار نماییم.

وی با عنوان اینکه اعضای این شورا و کانون مداحان باید آمار و اطلاعات مداحان و هیئت های مذهبی را داشته باشد، اظهار داشت: باید اطلاعات و آمار کامل در یک پروسه زمانی داشته باشیم تا بتوانیم اطلاعات دقیقی از هیئت ها و مداحان در استان داشته باشیم.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به حوزه آموزش در کانون ها و هیئات مذهبی عنوان داشت: در حوزه آموزش باید مطالعه بیشتری داشته باشیم و در حوزه کانون مداحان و هیئات آموزش های ویژه تری نیازمند است.

وی افزود: اصراری بر آموزش مداوم نداریم بلکه آموزش باید به عنوان راهنما برای افراد محسوب شود وبه صورت معنادار، مدریتی و ساماندهی شده به افراد ارائه شود .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه آموزش عمومی و تخصصی برای مداحان باید برگزار شود، تصریح کرد: الان آموزش کلاسیک برای برخی از سنین جواب نمی دهد و باید به سوی آموزش های عمومی برویم چرا که اینگونه آموزش ها بازدهی بیشتری داغرد.

وی دیدار با بزرگان و احترام با بزرگان یکی از کارهای بسیار خوب درجامعه است، بیان داشت: اگر جامعه ای قوام دارد به خاطر بزرگان آن است و باید این بزرگان در همه حال مورد تکریم قرار گیرند و کانون مداحان و هیئات مذهبی باید تلاش کنند به سه عالم بزرگ شهر از جمله آیت الله میبدی، آیت الله علوی ، و آیت الله نورمفیدی همیشه دیدار داشته باشند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما