تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۸۳۲۶

پوستر هفته‌های فرهنگ رضوی رونمایی شد

پوستر هفته‌های فرهنگ رضوی رونمایی شد
پوستر هفته‌های فرهنگ رضوی با حضور علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت ارشاد، علی‌اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد، سید محمدهادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، محمود واعظی دبیر بخش بین‌الملل جشنواره امام رضا(ع) و هادی قوامی نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران رونمایی شد.
سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی از ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمانشاه آغاز می‌شود و تا دهه کرامت در دیگر نقاط کشور ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است: دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، راهبرد اصلی برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی را جریان یافتن فرهنگ و معارف رضوی در طول سال در کشور عنوان کرده است.
یادآوری می‌شود: هفته‌های فرهنگ رضوی از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه، از سوم تا نهم خرداد در کرمان و جنوب کرمان، از ۱۶ تا ۲۲ مرداد در اردبیل و از ۲۹ مرداد تا هفتم شهریور در استان قزوین برگزار می‌شود و بدین ترتیب به دهه کرامت متصل می‌شود.
بر اساس این گزارش دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (موسوم به دهه کرامت) برابر با پنجم تا پانزدهم شهریور۱۳۹۳ در تمام استان‌های ایران و ۷۵ کشور جهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره امام رضا(ع) می‌توانند به سایت شمس توس به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

\"\"
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما