تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
۰
کد مطلب : ۱۸۳۶۵

اولین جلسه شورای مشورتی کانون مداحان رباط کریم برگزار شد

اولین جلسه شورای مشورتی کانون مداحان رباط کریم برگزار شد
منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم گفت: اولین جلسه شورای مشورتی کانون مداحان رباط کریم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محفوظ هدایتی، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، اکبر قربانی، رئیس کانون مداحان رباط کریم و دیگر اعضای بانوی این شورا برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط عابد اسماعیل‌زاده، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، قربانی، رئیس کانون مداحان به موضوع جلسه اشاره کرد و از اعضای این شورا خواست تا همکاری جدی‌تر در ساماندهی بانوان مداح و مبلّغه داشته باشند.

در ادامه، هدایتی، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید اشاره و اعضای این شورا را به عزم ملی در کارهای فرهنگی تشویق کرد.

همچنین، این جلسه مصوباتی از جمله، ساماندهی مداحان و نحوه تکمیل پرونده، شرح وظایف شورای مشورتی کانون مداحان، اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی به مداحان پس از انجام آزمون و تأیید این شورا و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این شورا در جلسه آینده در پی داشت.

یادآور می‌شود، این جلسه روز دوشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم برگزار شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما