تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۸۴۳۷

دومین نشست ستاد شئون فرهنگی بروجن با محوریت ایام اعتکاف برگزار شد

دومین نشست ستاد شئون فرهنگی بروجن با محوریت ایام اعتکاف برگزار شد
حجت‌الاسلام مجید الهیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این جلسه روز دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات فرمانداری بروجن با حضور اعضای عضو ستاد شئون فرهنگی، به منظور برنامه‌ریزی و تقسیم کار بین ادارات عضو ستاد تشکیل شد .

وی در این نشست ابتدا با اشاره به حدیثی در مورد اعتکاف، خواستار همکاری ادارات و نهادها در برگزاری اعتکاف شد و در ادامه با ارائه گزارشی از اعتکاف سال گذشته، نقاط قوت، ضعف و مشکلات سال قبل را یادآور شد.

همچنین، در این نشست مقرر شد تا هلال احمر چهار تخته چادر در مساجدی که در بروجن مجری اعتکاف هستند برپا و یک نفر امدادگر در ۲۲ مسجد دیگر شهرستان مستقر کند و شهرداری نسبت به وسیله ایاب و ذهاب در پایان اعتکاف هماهنگی لازم را انجام دهد.

تهیه بسته فرهنگی به تعداد ۶۰۰ عدد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برقراری امنیت مکان‌های اعتکاف با همکاری نیروی انتظامی، اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک با همکاری ادارات عضو ستاد شئون، تهیه و در اختیار گذاشتن سه دستگاه خودرو جهت مراکز اعتکاف با همکاری فرمانداری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

یادآور می‌شود، دانشگاه‌ها، ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) موظف به پرداخت هزینه‌های افراد معتکف ِ تحت پوشش خود هستند و سامانه اعتکاف نیز ۲۴ ساعته از ۱۲ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری آماده ثبت نام از معتکفان است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما