تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
۰
کد مطلب : ۱۸۵۲۰

مراسم ميلاد حضرت علي(ع) در حرم مطهر حضرت رقيه با حضور آهنگران و طاهری برگزار شد

مراسم ميلاد حضرت علي(ع) در حرم مطهر حضرت رقيه با حضور آهنگران و طاهری برگزار شد
اخبار رسيده از دمشق پايتخت سوريه حاکي از آن است که شب گذشته به مناسبت ميلاد مبارک مولاي متقيان، حضرت علي(ع) مراسم با شکوهي با حضور تعداد زيادي از شيعيان و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر حضرت رقيه سلام الله عليها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حاج «صادق آهنگران» و حاج «محمد طاهري» دو تن از مداحان سرشناس جمهوري اسلامي ايران نیز در اين مراسم حضور داشتند.

 در ابتداي مراسم حاج «صادق آهنگران» به قرائت دعاي توسل پرداخت و سپس مراسم نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد. پس از نماز، مراسم شام ولادت اميرالمؤمنين علي عليه السلام برگزار شد.

در این مراسم، حاج «رضا غلامي» و حاج آقا «قرباني» و حاج «مهدی منصوری» هر کدام شعري به صورت دکلمه در مدح مولاي متقيان قرائت کردند. در پايان مراسم حاج «محمد طاهري» به شعرخواني و مديحه سرايي براي حضرت امير عليه السلام پرداخت.

از جمله مهمانان اين مراسم دکتر شيباني، سفير جمهوري اسلامي ايران در دمشق و حجت الإسلام و المسلمين حسيني، نماينده ولي فقيه در سوريه بودند.

یادآور می شود، امشب (چهارشنبه شب) نيز به مناسبت شهادت عقيله بني هاشم، حضرت زينب کبري سلام الله عليها قرار است مراسمی در حرم مطهر آن حضرت در منطقه "زينبيه" در جنوب شرقي دمشق برگزار شود.

فردا شب (شب جمعه) نيز مراسم پر فيض دعاي کميل توسط حاج «محمد طاهري» در حرم حضرت زينب سلام الله عليها برگزار خواهد شد. اين مراسم دعای کميل ساعت ۱۰ شب به وقت تهران به طور مستقيم و زنده از تلويزيون جمهوري اسلامي ايران پخش خواهد شد.
مرجع : شیعه آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما