تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۸

فعالیت ۹۱ هزار هیئت مذهبی و ۸۱ هزار مداح در سراسر کشور

فعالیت ۹۱ هزار هیئت مذهبی و ۸۱ هزار مداح در سراسر کشور
رضا معممی مقدم مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان در سومین هم اندیشی و نمایشگاه تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: علت حدوث سازمان تبلیغات، مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ بوده است.

وی با تاکید براین که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد است، افزود: اگر نبود خط تسبیح اطلاعت از ولی فقیه ما این جا نبودیم.

معممی مقدم با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب، یادآور شد: تلاش شده است مدیرانی که کارهای شما را ندیده اند در نمایشگاه حضور یافته و کارها و پویش‌های شما را از نزدیک مشاهده کنند.

مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: طبق پایش انجام شده ما در سراسر کشوربا ۹۱ هزار هیئت مذهبی، ۸۱ هزار مداح، ۴ هزار انجمن اسلامی، ۴ هزار کانون فرهنگی و تبلیغی، ۸ هزار تشکل محوری، ۴۰ شورای هیئات مذهبی شهرستانی و ۴۲۰ کانون مداحان سر و کار داریم و در صدد فراهم کردن ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری برای آنها هستیم.

در سومین هم اندیشی و نمایشگاه تشکل های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در روزهای۲۷ تا۲۹ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود،مسئولان تشکل‌های فرهنگی و مسئولان ارشد فرهنگی کشور دراین حوزه به بحث و بررسی پیرامون مسائلی همچون تولید و توزیع محصولات فرهنگی، تولید محتوای مناسب در فضای سایبری و مجازی،اقتصاد فرهنگ و رصد موضوعات و اولویت‌های فرهنگی می‌پردازند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما