تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۵

۱۸میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

۱۸میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد
حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی روز سه شنبه گفت: ۱۸میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است. این میزان اعتبارات از محل اعتبارات استانی در هشت فصل و ۵۰ برنامه برای سازمان در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: این میزان اعتبارات با هدف حمایت از شورای هیات های مذهبی، کانون های فرهنگی مساجد، حمایت از فعالیت های کانون مداحان،حق التبلیغ روحانیون اعزامی در مناسبت های ملی و مذهبی، حمایت از طرح های گفتمان دینی در مدارس و مراکز آموزش عالی و آموزش روحانیان هزینه شد.

مرتضوی گفت: این سازمان برای برگزاری برنامه های فرهنگی نیاز به اعتبارات بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: امسال در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید بتوانیم با همتی جهادی خدمت بیشتری را به جامعه داشته باشیم.

مرتضوی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ، مسوولیت متولیان فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی سنگین تر و دو چندان می شود که باید کوشید از این مسوولیت خطیر پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

وی بیان کرد:مهمترین برنامه های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در سال جاری استقرار روحانیون با خانواده در مناطق روستایی پرجمعیت و محروم در راستای ارشاد مردم و نشر معارف دینی و اسلامی، اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی در مناسبت های ملی و مذهبی است.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما