تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
۰
کد مطلب : ۱۸۶۶۰

ارتباط عمیق عاطفی بین مردم و امام حسین(ع) پایان ناپذیر است

ارتباط عمیق عاطفی بین مردم و امام حسین(ع)  پایان ناپذیر است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد افزود: یک ارتباط عمیق عاطفی بین مردم و امام حسین(ع) برقرار بوده که پایان ناپذیر است.

وی به سیره، اخلاق و رفتار امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به‌عنوان اسوه کامل بشریت از تمام کمالات انسانی برخوردار بود. آن بزرگوار وارث تمام خوبیهای انبیاء، اولیاء و صلحا بود و پیروان خود را نیز به فضائل اخلاقی ترغیب و تشویق می‌نمود.

ولی نژاد تصریح کرد: اسوه بودن امام حسین (ع)در تمام زمینه‌‏های فردی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اعتقادی تجلی و تبلور دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه عبودیت در تمام زوایای زندگی و رفتار و گفتار اباعبدالله (ع) آشکار بود، اذعان داشت: سیره ی او سازنده ی انسان و ترسیم کننده ی سیستم ارزش‏های اخلاقی است.

ولی نژاد محبت به امام حسین(ع) را رمز و رازی نهفته دانست و یادآور شد: مردم با همه وجود به امام حسین(ع) شناخت پیدا کرده و با تمام توانشان برای آن حضرت خدمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد قرآن و امام حسین(ع) را به نوری تشبیه نمود که موجب شفای انسان در روز قیامت است و گفت: همانگونه که قرآن در همه زمانها و برای همه بشر ارزشمند است، امام حسین(ع) نیز در هر زمانی برای همه مردم ارزشمند است و کار او و نام او در ذهن مردم محو نمی شود و مایه عزت، افتخار و پیروزی آنهاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان ساخت: امام حسین (ع) حاضر شد برای بیداری و آگاهی مردم براساس خواسته و عمل به تکلیف قربانی شود و یاران و فرزندانش نیز قربانی این راه گردند.

وی هدف نهضت امام حسین (ع) را برگرداندن عزت دین اسلام برشمرد و افزود: امام حسین (ع) در جریان احیای دین خدا، بر بصیرت و آگاه سازی توده های مردم و نیز خواص جامعه تاکید داشت.

ولی نژاد اظهار امیدواری کرد: از درگاه خداوند متعال می خواهیم که به همه ما توفیق شناخت سیره و منش پرچمداران عدالت و راستی را عنایت فرماید و ما را در طریق روشن و مستقیم حق، ثابت قدم گرداند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما