تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
۰
کد مطلب : ۱۸۷۸۴

جلسه کانون مداحان و شاعران مذهبی گلستان در آزادشهر

جلسه کانون مداحان و شاعران مذهبی گلستان در آزادشهر
بیست و ششمین جلسه استانی کانون مداحان و شاعران مذهبی استان گلستان در آزادشهر برگزار شد.

این جلسه در امامزاده آق امام آزادشهر و با حضور کبیر رئیس کانون مداحان استان ، حجت الاسلام محمدیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر و رؤسای کانون های مداحان تمامی شهرستانهای استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام محسن محمدیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر و تشکر از مجریان و میهمانان این جلسه و عرض خیر مقدم به ریاست کانون مداحان استان گلستان و رؤسای کانون مداحان شهرستانهای استان گلستان گفت: شهرستان آزادشهر از لحاظ آماری دارای حدود ۲۰۰مداح می باشد و به حق یکی از شهرستانهای ولایتمدار و مذهبی در استان می باشد.

حجت‌الاسلام محمدیان در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان آزادشهر دارای ۳ حوزه علمیه (یکی برای خواهران و دو تا برای برادران)می باشد و دارای ۱۲۰ هیئت مذهبی و حدود ۱۳ درصد از جمعیت کل استان برادران اهل تسنن می باشند.

محمدیان ضمن حضور جمعیت قابل توجهی از از اهل سنت در این شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان آزادشهر نماد وحدت بین شیعه و سنی در سطح استان است و هیچ گونه مشکلی در خصوص وحدت و مسائل تفرقه افکنی در این شهرستان وجود ندارد.

رئیس اداره تبلیغا ت اسلامی آزادشهر در ادامه ضمن محترم شمردن مداحان و و جایگاه مداحی گفت: تذکر بسیار خوب است و هر کدام از ما نیاز به تذکر داریم و یک مداح باید برای جامعه یک الگوی مذهبی و معنوی باشد.

حجت‌الاسلام محمدیان مداحی را یک توفیق الهی دانست و گفت: باید این فرصت را غنیمت بشماریم و مداحی و مداحان را در سطح منطقه و استان سازماندهی کنیم و اموزش اصول صحیح مداحی را سرلوحه کار مداحی قرار دهیم.





مرجع : تیتر آزاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما