تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۸۸۸۵

بخش ویژه «تصویر عاشورا» در جشنواره سینماحقیقت

بخش ویژه «تصویر عاشورا» در جشنواره سینماحقیقت
بخش ویژه هشتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش و تجلیل از فیلم‌های مرتبط با مفاهیم فرهنگ عاشورا اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این بخش که با عنوان «تصویر عاشورا» برگزار می‌شود، فیلم‌های مستند تولید سال ۱۳۹۲ به بعد با موضوع مفاهیم فرهنگ عاشورا پذیرفته شده، به نمایش درآمده و در آیین پایانی جشنواره هم از بهترین فیلم منتخب هیئت داوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

جایزه این بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۷۰ میلیون ریال است که به کارگردان بهترین فیلم با مضامین عاشورایی اهدا خواهد شد. ضمن این‌که بخش‌های پژوهشی و فنی (تحقیق، تصویر، تدوین، صدا، نویسنده یا گوینده متن) این آثار نیز در کنار فیلم‌های بخش مسابقه ملی داوری خواهند شد.

علاقه‌مندان شرکت در این بخش باید هنگام پر کردن فرم اینترنتی شرکت در جشنواره سینماحقیقت، حتماً گزینه تصویر عاشورا را نیز تایید کنند.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان می‌بایست فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم خود برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی ۱۵ مردادماه ۱۳۹۳ و آخرین فرصت برای تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره هم ۲۵ مردادماه ۱۳۹۳ تعیین شده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما