تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۳۶
از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار می شود؛

همایش «تصویر عاشورا» در سینما حقیقت

همایش «تصویر عاشورا» در سینما حقیقت
به گزارش خیمه ، همایش«‌تصویر عاشورا» که به نمایش فیلم‌های مستند با مضمون نهضت و سوگواره عاشورا و برپایی نشست تخصصی، اختصاص یافته، در سالن «سینما حقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.

در همایش « تصویر عاشورا» که طی روزهای 18 و 19 دی ماه 1386، در سالن « سینما حقیقت» برگزار خواهد شد، ضمن نمایش فیلم‌های مستند عاشورایی در دو سانس ( 17-15) و ( 19-17)، نشستی تخصصی هم با حضور اساتید و فیلمسازان مطرح برپا خواهد گردید. 

بر پایه این اعلام، عموم تهیه‌کنندگان( دولتی - خصوصی) و فیلمسازان محترم، حداکثر تا تاریخ اول دی ماه 1386 فرصت دارند تا آثار مستند خود با مضامین مذکور که تولید دهه‌ی 80 بوده و زمان آن نیز تا 30 دقیقه می‌باشد را به نشانی این «مرکز» ( تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 17) ارسال نمایند. 

بنابرگزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، گفتنی است که از جمع فیلم‌های ارسالی، کمیته ای متشکل از فیلمسازان و صاحب‌نظران، اقدام به انتخاب اثار برتر خواهند نمود تا ضمن نمایش این فیلم‌ها در سالن سینما حقیقت طی روزهای 18 و 19 دی ماه)، به سه فیلم و فیلمساز برگزیده هم هدایایی اهداء گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما