تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
۰
کد مطلب : ۱۸۹۴۴

آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات از فردا / کاهش ۱۰ درصدی قیمت

آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات از فردا / کاهش ۱۰ درصدی قیمت
از ساعت ۹ صبح فردا سه‌شنبه دهم تیرماه ثبت‌نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات آغاز می‌شود و مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که مایلند از تاریخ ششم مرداد ماه ۹۳ تا چهارم مهر ماه ۹۳ به عتبات عالیات اعزام شوند، می‌توانند برای ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

در این دوره از اعزام‌ها پیش ثبت‌نام اینترنتی انجام نمی‌شود و ثبت‌نام قطعی متقاضیان تنها از طریق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی و یا ثبت‌نام خانگی با مراجعه به سایت www.atabat.org.ir تا تکمیل ظرفیت گروه‌های اعزامی قابل انجام است.

در همین خصوص سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ثبت‌نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات با هشت تا ۱۰ درصد کاهش قیمت انجام می‌شود.

حذف موقت اعزام‌های زمینی به عراق
اوحدی از حذف موقت اعزام‌های زمینی به عراق سخن گفت و عنوان کرد: از اول تا نیمه ماه رمضان کلیه اعزام‌ها به عتبات تعطیل است و از نیمه دوم ماه رمضان اعزام‌ها به صورت هوایی آغاز می‌شود و پس از آن در مرداد ماه به مرور اعزام زمینی را نیز خواهیم داشت.

یادآوری می‌شود: در دوره جدید ثبت‌نام بسته سفر دو و سه روزه به مردم ارائه می‌شود، سفر به کاظمین و سامرا نیز حذف شده است و تمامی پروازها به فرودگاه نجف صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است: هرساله به منظور ایجاد فضایی برای بازسازی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر بخش‌های خدمت رسانی کشور عراق اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ١۵روز نخست ماه مبارک رمضان متوقف می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما