تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۸۹۷۹

برگزاري همايش شعر آئيني در استان کرمانشاه ويژه ماه مبارک رمضان

برگزاري همايش شعر آئيني در استان کرمانشاه ويژه ماه مبارک رمضان
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه گفت: همايش شعر آئيني ويژه ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه برگزار مي شود.

ابراهيم رحيمي‌زنگنه مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه با بيان اين مطلب تصريح کرد: برگزاري نمايشگاه قرآني در سراسر استان کرمانشاه در اين ماه را يکي از مهمترين برنامه‌هاي اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه است.

وي با اشاره به اجراي برنامه‌‌هاي متنوع فرهنگي و هنري ويژه ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: اين برنامه‌ها در راستاي تاکيدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله فرهنگ در سال‌جاري و تحقق منويات ايشان بوده است.

رحيمي‌زنگنه خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاري جلسات انس با قرآن، تفسير، جزءخواني و ترتيل قرآن کريم نيز در اين ماه برپا شده و تلاوت روزانه قرآن و قرائت زيارت عاشورا در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه از ديگر برنامه‌هاي مناسبتي اين ماه است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه از برپايي مراسم جشن ميلاد کريم اهل‌بيت امام حسن (ع) در ماه رمضان و اطعام تعدادي از کودکان زير پوشش سازمان بهزيستي استان کرمانشاه خبر داد.

اين مسئول فرهنگي با اشاره به اجراي بيش از ۱۰ برنامه تئاتر خياباني در شهر کرمانشاه در شب‌هاي ماه مبارک رمضان، بيان داشت: دعوت از هنرمندان استان کرمانشاه براي شرکت در برنامه‌هاي افطاري اين ماه از ديگر اقدامات محسوب مي‌شود.
مرجع : موج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما