تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۱
۰
کد مطلب : ۲۰۵۳۳

همایش بزرگ مداحان در کاشان برگزار می شود

همایش بزرگ مداحان در کاشان برگزار می شود
مصطفی گیوی دبیر برگزاری همایش بزرگ مداحان کاشان اظهار کرد: این همایش با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی و روحانیون شهرستان کاشان ساعت ۱۸ روز شنبه یکم شهریور ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور مداحان پیشکسوت شهرستان، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد کهوند از شهر مقدس قم، مداحی توسط مداحان اهل بیت (علیهم‌السلام) و شعرخوانی توسط آقای رحیمی از شهر دلیجان و دیگر شعرای کاشانی از جمله برنامه‌های این همایش بزرگ مداحان کاشان است.

دبیر مجمع پرچمداران نور کاشان، در ادامه از کسب رتبه نخست دانش‌آموز کاشانی در سی و دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی کشور خبر داد و عنوان کرد: معین علی مددی پایه هفتم از شهرستان کاشان در این دوره از مسابقات که با حضور ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور در شهر ارومیه آذربایجان غربی برگزار شد، در رشته مداحی رتبه نخست را کسب کرد.

وی، با اشاره به برگزاری این مسابقات طی دو روز افزود: آیین اختتامیه این مسابقات با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، کفاش معاون امور فرهنگی و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گفته وی، دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در چهار رشته حفظ، قرائت، اذان و مداحی به رقابت پرداختند.

گیوی با اشاره به نحوه تقدیر از برگزیدگان متذکر شد: در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات از نفرات اول تا پنجم هر رشته تقدیر شد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما