تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۰۶۴۰

سیری در سیره رضوی با کتاب «امام رضا(ع) و زندگی»

سیری در سیره رضوی با کتاب «امام رضا(ع) و زندگی»
کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» به‌عنوان سیری در سبک زندگی و سیره رضوی توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، در ایام مبارک دهه کرامت به‌عنوان یکی از آثار برتر حوزه رضوی معرفی شد.

نگاهی به زندگانی امام رضا(ع) به‌عنوان خورشید درخشان اهل بیت(ع) ، چراغ راه و سرمایه‌ای برای تمام پیروان و عاشقان آن امام همام در تمام طول تاریخ محسوب می‌شود.

تولید و چاپ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» مبتنی بر گزارش‌ها و داستان‌هایی کوتاه از زندگی و شیوه رفتاری امام هشتم شیعیان، نوشته مهدی غلامعلی نیز در همین راستا و به همت انتشارات آستان قدس رضوی به انجام رسیده است.

از آنجا که بهترین الگو برای زندگی اسلامی، پیامبر خدا(ص) و پس از ایشان امامان هستند، در این اثر نیز ضمن معرفی و تبیین سبک زندگی رضوی و همچنین، همراهی و سیری در سیره زندگی هشتمین حجت خدا، نسبت به شیوه زندگانی خاندان پیامبر(ص) و اهل ایمان معرفت‌افزایی می‌شود.

برای نگارش این کتاب که در قطع وزیری کوتاه و در سال ۱۳۹۳ به چاپ نخست رسیده است، مجموعه‌ای از احادیث ارزشمند امام رضا(ع) در ارتباط با سیره و سبک زندگی رضوی برای اثبات امامت و جایگاه والای ایشان، از کتاب‌های معتبر و متعددی جمع‌آوری شده است.

کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» در هشت بخش مختلف شامل «امام، خانواده و ایشان»، «امام و مردم»، «امام و حاکمان»، «امام، خوراک و بهداشت»، «امام و علم و حکمت»، «امام و معصومان»، «امام و عبادت» و همچنین «امام، دعا و ذکر» تدوین شده است و تلاش دارد تا نقشی مؤثر را در سامان دادن به سبک زندگی اهل ایمان داشته باشد و شمیم زندگانی امام رضا(ع) را در بطن خانواده و اجتماع بدمد.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» و همچنین، سایر کتاب‌های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما