تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۰۹۳۸

عقلانیت دینی، نقطه اهتمام اهل بیت علیهم السلام بوده است

عقلانیت دینی، نقطه اهتمام اهل بیت علیهم السلام بوده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مرویان حسینی با اشاره به کتاب انسان ۲۵۰ساله مقام معظم رهبری ابراز کرد: اهل بیت علیهم السلام همتشان بر این بود تا عقلانیت دینی را به جامعه منعکس کنند و این موضوع بخوبی در این کتاب تبیین شده است.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی گفت: شعائر و مناسبت ها در فرهنگ اسلامی پررنگ است و موالید و شهادت های اهل بیت علیهم السلام و مناسبت ها فرصت ممتازی برای گسترش فرهنگ در بین آحاد جامعه است که موجب همگرایی و انسجام اجتماعی در جامعه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان ضرورت برگزاری نشست های علمی- فرهنگی شخصیت شناسی اهل بیت علیهم اسلام در شهرستانها اظهار کرد: باید در مراسم های هیئات مذهبی در کنار شور و احساس، معارف و ابعاد گوناگون شخصیت اهل بیت علیهم السلام تبیین شود.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز لازمه شوکت جمهوری اسلامی و ماندگاری و مصونیت معارف اهل بیت در پهنه جهانی از آسیب ها و خطرها، ایجاد جریان های فرهنگی اجتماعی قوی دینی در جامعه است.

گفتنی است در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نکاتی در مورد سیاست های اداره کل پیرامون نقش های مبلغان، زکات و مسایل مربوط به شهرستانها، در این جلسه تبیین نمود.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما