تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
۰
کد مطلب : ۲۰۹۳۳

برخی از مداحان به دنبال شهرت هستند

برخی از مداحان به دنبال شهرت هستند
حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان،  شنبه ۵ مهر در همایش تجلیل از شهدای مداح و مداحان ایثارگر گفت: دشمن با سه رویکرد حمایت از افکار ضد شیعه، تبلیغات گسترده‌ علیه مراجع شیعه و حمایت مادی از سخنرانان و مداحان شهرت طلب در صدد وارد کردن ضربه به تشیع و اسلام است.

وی افزود: در برخی از شهر‌ها و استان ها مداحان و سخنرانان به محتوای مطلب و کارایی آن توجهی ندارند و به دنبال جلب رضایت افکار عمومی هستند.

حجت الاسلام رعایتی تصریح کرد: به عنوان یک مداح موظف هستیم که به بیان حقایق بپردازیم و نطق و مطالب قابل بیان در سخنرانی ها باید دارای سند معتبر باشد.

وی، ارائه هرگونه مطلب بدون سند معتبر را خرافه خواند و اظهارداشت: به عنوان یک مسلمان که هدف ترویج سیره معصومین (علیه السلام) را در پیش داریم باید باید به این مهم حساس باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: روحانیون و مداحان باید به خرافات ظاهری توجه داشته باشند و مراقب باشند که الگوگیری از ائمه و معصومین منوط به الگوگیری فرد مداح و سخنران نشود.

وی اضافه کرد: همراه با مداحی باید به محتوا دقت کرد و از طرفی نباید به دلیل آنکه مطلبی را نشنیده ایم نسبت به سخنران سوء ظن پیدا کنیم چرا که این موضوع نیز در اسلام به همراه دروغ نهی شده و حرام است.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اشکال خرافات ظاهری، گفت: هیئات مذهبی باید به نورانیت و رونق مساجد کمک و سعی کنند تمرکز مناسبت ها در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد قرار گیرد.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما