تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
۰
کد مطلب : ۲۰۹۴۹

ستاد انتخابات کانون مداحان گلستان فعال شد

ستاد انتخابات کانون مداحان گلستان فعال شد
محمدحسین کبیر صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان همزمان با سراسر کشور در دی ماه امسال در گلستان برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: مداحان و شاعران آئینی گلستان از امروز می‎توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس سه در چهار جدید و کارت ملی نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

رئیس کانون مداحان گلستان با بیان اینکه مهلت ثبت‎نام تا ۱۷ مهر است، افزود: پس از اینکه مداح و شاعر آئینی در سامانه کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان مربوطه توسط سازمان تبلیغات اسلامی مورد تائید قرار گرفت نسبت به صدور کارت آنان مبادرت خواهد شد.

کبیر با بیان اینکه مداحان و شاعران آئینی گلستان باید در مدت تعیین شده اقدام به ثبت‎نام کنند، بیان کرد: کسانی می‎توانند کاندیدای موردنظر خود را برای تعیین هیئت ‎رئیسه انتخاب کنند که دارای کارت مداحی باشند.

وی ادامه داد: بر اساس آئین‎نامه جدید کاندیداها در انتخابات مرحله سوم در مرکز استان باید دارای مدرک فوق‎دیپلم و در شهرستان‎ها داشتن مدرک دیپلم کفایت می‎کند.

رئیس کانون مداحان گلستان گفت: برخورداری از کارت مداحی مقدمه اخذ کد مداحی برای زیارت عتبات عالیات است لذا شاعران و ذاکران اهل‎بیت (ع) فرصت را غنیمت شمرده و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کبیر با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۶۲ مداح و شاعر آئینی اعم از خواهر و برادر در گلستان فعال هستند، یادآور شد: این تعداد از مداحان و شعرای آئینی در سامانه ثبت شده است که اطلاعات برخی از این افراد تکمیل نیست که از طریق فراخوان جدید مقدمه تکمیل اطلاعات فراهم می‎شود.

وی با اشاره به اینکه کانون مداحان در دوره سوم فعالیت‎های خوبی پیش‎بینی کرده است، خاطرنشان کرد: برنامه‎هایی نظیر برگزاری یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی، تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهید، تکریم از مداحان، شاعران و تعزیه‎خوانان تدارک دیده شده است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما