تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
۰
کد مطلب : ۲۰۹۸۹

انتشار سه اثر آئینی درباره حضرت علی(ع)، حضرت عباس(ع) و عاشورا

انتشار سه اثر آئینی درباره حضرت علی(ع)، حضرت عباس(ع) و عاشورا
پرویز بیگی حبیب‌آبادی، مدیر انتشارات تخصصی شعر «فصل پنجم» گفت: ۲۵ اثر را برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستاده‌ایم و منتظر صدور مجوز آنها برای چاپ هستیم.

وی با بیان این مطلب افزود: مجوز این آثار که هم اکنون در دست چاپ هستند تا یک ماه دیگر صادر می‌شود. همچنین «پاییز دیوانه» اثر حمیدرضا حمزه، «شبتاب و ماه رنگ پریده» اثر کاوه گوهری از جمله آثاری هستند که با موضوع غزه سروده شده‌اند به چاپ رسیدند.

بیگی حبیب‌آبادی اظهار کرد: از دیگر آثاری که به تازگی منتشر شده‌اند می‌توان به «زیر خیمه عطش» شامل سروده‌های محمدرضا سنگری اشاره کرد که با رویکرد عاشورایی منتشر شده است.

مدیر انتشارات فصل پنجم یادآور شد: همچنین مجموعه اشعار «حیدرانه» که سروده‌های قاسم صرافان درباره امام علی(ع) است، دیگر اثر منتشر شده این انتشارات به شمار می‌آید که به تازگی روانه بازار نشر شده است.

وی همچنین از انتشار اثر احمد علوی با عنوان «سادات ببخشند» با اشعاری درباره حضرت ابالفضل(ع) خبر داد و گفت: «مورچه کارگر بازنشسته نمی‌شود» از شهاب حسن‌وند، «سنفونی ابرها» سروده مرتضی حیدری، «برگ‌ها» از مرضیه احدی و «درست مثل شکستن» از مهدی ملکی از دیگر آثار منتشر شده این انتشارات هستند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما