تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۱۰۶۴

تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در هیئات مذهبی

تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در هیئات مذهبی
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام رحمت‌الله رضوی‌راد در جلسه هم اندیشی اعضای شورای هیئات مذهبی استان‌های قم و مازندران با ابراز خرسندی از همفکری اعضای شورای هیئات مذهبی قم و مازندران اظهار کرد: عشق و ارادت مردم مازندران به دین اسلام و اهل بیت زبانزد خاص و عام بوده و مردم این استان در تشکیل حکومت علوی و شیعی پیشتاز بودند.

وی تاکید کرد: در منطقه طبرستان ایثارگری‌های فراوانی برای حکومت علوی و شیعی شده و بزرگان زیادی تقدیم جامعه شیعی شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران به سابقه دیرینه تشکیل هیئات مذهبی اشاره کرد که در تعالی بخشی به روحیه دینی و اعتقادی مردم تاثیر شگرفی داشته و دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد اضافه کرد: در طول انقلاب اسلامی هم این هیئات مذهبی بودند که عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب، امام و رهبری به اثبات رساندند. در دوران جنگ تحمیلی نیز هیئات مذهبی حضور چشمگیری داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی، دشمنان در صدد رخنه و فتنه انگیزی در هیئات مذهبی بودند اظهار کرد: خوشبختانه شورای هیئات مذهب در ساماندهی، هدایت و نظارت بر هیئات مذهبی نقش بسیار خوبی ایفا کردند و چون هیئات مذهبی مردمی بودند، اعضای شورای هیئات هم از میان مسئولان هیئات مذهبی که همان مردم هستند انتخاب شدند که بدون دریافت حقوق و مزایا در این شورا فعالیت می‌کنند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما