تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
۰
کد مطلب : ۲۱۰۹۶

سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سومین دوره انتخابات کانون شاعران و مداحان آئینی همزمان با سراسر کشور ۱۲ دی‌ ۹۳ در زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون سه دوره انتخابات کانون شاعران و مداحان برگزار شده و خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در راستای ساماندهی مداحان و شاعران آئینی وتغذیه فکری و اجرای طرح‌های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: التزام عملی به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، رعایت شئونات اسلامی واخلاقی در اجتماع و حسن‌ شهرت، حداقل سطح تحصیلات در شهرستان دیپلم و در مرکز استان فوق دیپلم،سکونت کامل در شهرحوزه انتخابی، حداقل سن ۲۴ و حداکثر ۶۰ سال،داشتن کارت موقت مداحی و شاعر آئینی و تکمیل فرم تائیدیه مداحان و شاعران آئینی از جمله شرایط داوطلب و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات ۷ نفر به‌عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل برای مرکز استان و برای سایر شهرستان‌ها ۵ نفر به‌عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

بزمانی ادامه داد: تاکنون کانون مداحان و شاعران آئینی درشهرستان‌های زابل، زاهدان، زهک و ایرانشهر دایر بوده و در این دوره از انتخابات شهرستان هیرمند نیز اضافه شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما