تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
۰
کد مطلب : ۲۱۱۵۴

انعقاد تفاهم‌نامه اجرای ۶ طرح در حرم مطهر امامین جوادین(ع)

انعقاد تفاهم‌نامه اجرای ۶ طرح در حرم مطهر امامین جوادین(ع)
به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، براساس این تفاهم نامه که به امضای حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و جمال دباغ تولیت حرم مطهر امامین جوادین(ع) رسید، اجرای طرح‌های طلاکاری چهار گلدسته، باب‌القریش و باب‌القبله، طراحی و مشارکت در اجرای پروژه صحن صاحب‌الزمان و همچنین طراحی و اجرای پروژه‌های صحن امام رضا، دارالضیافه کوچک و بزرگ، درمانگاه و تکمیل پروژه مسقف شرقی و غربی حرم امامین جوادین علیهم‌االسلام به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شد.

همچنین بلافاصله پس از امضای تفاهمنامه مذکور عملیات اجرایی بازسازی و مطلاکاری خشت‌های گلدسته‌های حرم مطهر نیز از سوی مدیریت صنعتی و هنری ستاد طی مراسمی آغاز شد. مدت اجرای این طرح ۲۰ ماه است که در این مدت بالغ بر ۱۶ هزار خشت شامل خشت‌های مقرنس گنبد و گلدانی مرمت می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین در این دیدار به تشریح پروژه‌های در دست اجرای ستاد در عتبات عالیات پرداخت و از همراهی مسئولین حرم‌ها با این ستاد تشکر کرد.

پلارک گفت: علاقه‌مندان اهل بیت(ع) در ایران و سراسر جهان مشتاق زیارت اعتاب مقدسه هستند و ایجاد فضای زیارتی مناسب برای ایشان از وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات است و مردم ایران در این خصوص پیشگام هستند.

جمال دباغ هم ضمن تشکر از اقدامات ستاد در بازسازی حرم‌های مطهر، جدیت، پیگیری و تعهد مسئولان، مهندسان و هنرمندان آن را در اجرای پروژه‌ها ستود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما