تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۰۸
۰
کد مطلب : ۲۱۱۶
در نشست مسئولان تشکل های دینی استان گیلان عنوان شد؛

تاکید بر نوآوری به دور از خرافات در هیئت های مذهبی

تاکید بر  نوآوری به دور از خرافات در هیئت های مذهبی
به گزارش خیمه، حجت الاسلام روحاني نژاد، معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي کشور در اين نشست که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامیاستان گیلان برگزار شد، ضمن برشمردن اهداف برگزاري جلسه بر هويت فرهنگي و نوآوري به دور از خرافات با استفاده از قرآن و احاديث و حفظ استقلال فرهنگي و سياسي توسط هيئات مذهبي و تشکل هاي ديني تاکيد نمود .
در اين نشست همچنين حجت الاسلام يعقوب ديلمقاني مدير کل دفتر تشکل هاي ديني و مراکز فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي در رابطه با برنامه ها و اهداف فرهنگي و جايگاه هيئات مذهبي و تشکل هاي ديني در سال نوآوري و شکوفايي صحبت كرد.

حجت الاسلام جمال ياري مديرکل تبليغات اسلامي گيلان در اين جلسه با اشاره به اهميت و نقش تشکل هاي ديني و شوراي هيئات مذهبي گفت : ايجاد بسترسازي هماهنگ و همکاري متقابل و نظارت بر نحوه فعاليت ها از جمله مهمترين محورهاي اين جلسه است که مورد برسي قرار خواهد گرفت . 

در پايان اين هم انديشي که با حضور مداحان ، اعضاء شوراي هيئات مذهبي و تشکل هاي ديني استان برگزار شد ، شرکت کنندگان به ارائه نظرات و پيشنهادات و مشکلات مربوط به خود پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر تصميمات لازم اتخاذ گرديد .

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما