تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
۰
کد مطلب : ۲۱۳۴۹

روایت وقایع محرم در قالب نمایش از رادیو تهران

روایت وقایع محرم در قالب نمایش از رادیو تهران
به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، شبکه رادیویی تهران نمایش‌های رادیویی ایام محرم را به مدت یک ماه، هر شب ساعت ۲۴ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌کند.

در این نمایش‌های رادیویی اتفاقات تاریخی محرم و رویدادهای امروزی که شبیه اتفاقات آن سال‌هاست در قالب نمایش اجرا می‌شود.

نمایش «راست پنجگاه»
نمایش «راست پنجگاه» به کارگردانی میکائیل شهرستانی و نویسندگی سیدمحمد مساوات در شش قسمت، در نیمه اول محرم روی آنتن می‌رود.
داستان این نمایش درباره اهالی روستای راست پنجگاه است که منتظر فردی هستند که به روستای آنها بیاید و تعزیه بخواند.
محمد احمدی تهیه کننده، ملیحه مرادی سردبیر، شیوا رفعیان، حبیب بختیاری، اسماعیل بختیاری، سوسن مقصودلو و محمود یگانه از بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «خادم الفقرا»
نمایش شش قسمتی «خادم الفقرا» به کارگردانی نداهنگامی و تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد از ۱۰ آبان پخش می شود. این نمایش درباره طبیب حاج رضایی است که در راه رسیدن به حکومت پهلوی راه‌های زیادی می‌رود، اما بعد از مدتی در اثر اتفاقاتی متحول می‌شود.

نمایش «پهلوان اکبر خراسانی»
نمایش شش قسمتی «پهلوان اکبر خراسانی» به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه‌کنندگی داوود نقلانی و نویسندگی پویان غفاری از ۱۷ آبان ماه، ساعت ۲۴ روی آنتن می‌رود. این نمایش فرازی از زندگی‌نامه این پهلوان نامور ایرانی که در عهد قاجاریه زندگی می‌کرده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما