تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۱۳۶۹

دانشجویان اول امتحان می‌دهند بعد عمره‌گزار می‌شوند

ثبت‌نام ۱۰۷ هزار دانشجو
دانشجویان اول امتحان می‌دهند بعد عمره‌گزار می‌شوند
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام عمره دانشگاهیان از ۲۷ مهر ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون ۱۰۷ هزار دانشگاهی برای شرکت در قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در عمره سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانشگاهی شامل ۱۵ هزار دانشجو و دو هزار و ۵۰۰ استاد به عمره اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام فقیهی در ادامه گفت: برخلاف سال‌های گذشته که پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی دانشجویان به سایت مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعی می‌کردند، در عمره جاری مقرر شده است دانشجویان ابتدا با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان، نسبت به گذراندن دوره‌های آموزشی اقدام کرده و پس از گذراندن آموزش‌ها، اعزام خود را به سرزمین وحی قطعی کنند.

وی شرط نهایی برای اعزام دانشجویان را گذراندن موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی و کسب نمره لازم در این آموزش‌ها دانست و گفت: سه کتاب و سه فایل صوتی با محتوای احکام، اسرار و مباحث مربوط به سفر عمره منابع هستند که دانشجویان باید آنها را مطالعه کنند.

فقیهی در پاسخ به این سؤال که اگر فردی نتواند نمره مناسب را کسب کند، آیا نمی‌تواند ثبت‌نام خود را تکمیل و عازم عمره شود، گفت: دانشجویان ما همه خوبند و همه این کتاب‌ها را می‌خوانند.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام عمره دانشگاهیان تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت سامانه ثبت‌نام عمره دانشگاهیان مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما