تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
۰
کد مطلب : ۲۱۳۷۵

اجرای تعزیه در مجموعه سینمایی کوروش

اجرای تعزیه در مجموعه سینمایی کوروش
امیرشهاب رضویان، کارگردان سینما و مدیر سینماهای مجموعه «کوروش» گفت: از  چهارم آبان ماه در سکوی مرکزی مجموعه سینمایی کوروش به مدت سه شب تعزیه اجزا خواهد شد. در شب اول تعزیه حضرت مسلم (ع) اجرا می‌شود. در شب دوم تعزیه حر بین یزد ریاحی و در شب سوم نیز تعزیه قمر بنی هاشم (ع) اجرا خواهد شد.

سکوی مرکزی این مجموعه محل بسیار مناسبی برای اجرای تعزیه و نمایش‌های خیابانی است. این سکو در فضای باز بیضی شکلی قرار دارد که همه طبقات نسبت به آن دید دارند. این اولین اقدام فرهنگی و مذهبی مجموعه سینمایی کوروش است که در آینده نیز با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

این فیلمساز ادامه داد: این برنامه راس ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد و شرکت عموم برای تماشای آن آزاد است. در این تعزیه‌ها اساتید برجسته تعزیه خوانی همچون اسماعیل محمدی، استاد رضا حیدری، ابوالفضل صابری، حمزه کاظمی و سعید نبئی حضور خواهند داشت.

رضویان در پایان خبر خود آورد: «سرقت مردان خاکستری» عنوان جدیدترین کارم در سینماست که در حال فراهم کردن شرایط هستم تا آن را جلوی دوربین برم. این فیلم که فیلمنامه آن نوشته خودم است یک کار جدید و نو در پرونده کاریم محسوب می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما