تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۱۵۱۵

متقاضیان حضور در کربلا طی اربعین حسینی از امروز ثبت‌نام کنند

متقاضیان حضور در کربلا طی اربعین حسینی از امروز ثبت‌نام کنند
متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از ۱۱ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه هستند، از ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۱۰ آبان ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام سازمان حج و زیارت به آدرس http://atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان نام نویسی کرده، کد رهگیری دریافت کنند.

مهلت ثبت‌نام متقاضیان این دوره تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه اعلام شده است و روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان ماه نیز قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز شنبه ۲۴ آبان ماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروان‌ها مطلع شوند.

سازمان حج و زیارت در خصوص پیش‌ثبت‌نام و مقررات آن طی اطلاعیه‌ای تذکراتی را ارائه کرده است.
در این تذکرات آمده است:

۱) افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده‌اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات آنها (براساس گروه‌بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند‌شد.

۲) اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت نام نکرده‌اند، از سامانه پیش ثبت نام حذف می‌شود لذا درصورتیکه این افراد مایل به تشرف در این دوره هستند، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

۳) افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‌کنند، در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه‌کشی بعدی شرکت داده نمی‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما