تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
۰
کد مطلب : ۲۱۷۰۲

هیچ زائر ایرانی در ۴ سال اخیر به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر نشده است

هیچ زائر ایرانی در ۴ سال اخیر به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر نشده است
سردار علی مؤیدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، ضمن حضور در غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها طی سخنانی با تاکید بر اینکه آرزوی دستگیری یک زائر ایرانی در چهارسال گذشته به دلیل حمل مواد مخدر بر دل کشور عربستان مانده است، عنوان کرد: به دلیل سیستم‌های که از طریق پلیس در مبادی خروجی طراحی شده و نیز با تلاش مؤثر و هدفمند همکاران خود در پلیس فرودگاه‌ها به ویژه در حوزه مواد مخدر، در چهار سال اخیر یک مورد از زائران ما به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر نشده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه این آمار شامل کشورهای عراق و سوریه نیز می‌شود، ادامه داد: پلیس با رویکردی کاملا علمی و تخصصی به بحث زائران توجه دارد.

سردار مویدی در تکمیل این بخش از سخنان خود گفت: زائران ما مطمئنا دارای شایستگی‌های معنوی هستند و اگر فردی مرتکب چنین تخلفی شود، شان و منزلت زیارت را زیر سوال خواهد برد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیون زائر ایرانی به مکه مکرمه اعزام شده بودند، تصریح کرد: خوشبختانه در این بین حتی یک زائر ایرانی نیز به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر نشده بود البته در این بین همکاری سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌ها و خود زائران نیز قابل تقدیر است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما