تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
۰
کد مطلب : ۲۱۸۸۰

مشکل فنی ثبت نام عمره را به تعویق انداخت

آغاز ثبت نام ۱۰ استان از ۲ آذر
مشکل فنی ثبت نام عمره را به تعویق انداخت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، براساس اعلام قبلی سازمان حج وزیارت قرار بود که از پنج شنبه نام‌نویسی از متقاضیان عمره مفرده در کاروان‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، مرکزی، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و شهر کاشان آغاز شود، اما این زمان به ساعت ۹ صبح روز یکشنبه دوم آذر ماه تغییرکرد.

حسن سرخوش، مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در این خصوص عنوان کرد: براساس اعلام قبلی سازمان حج و زیارت قرار بود که از روز پنج شنبه نام‌نویسی از متقاضیان عمره مفرده در کاروان‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، مرکزی، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و شهر کاشان آغاز شود، اما این زمان به روز یکشنبه دوم آذر ماه ساعت ۹ صبح تغییر پیدا کرد.

وی دلیل تغییر این زمان را مشکل فنی در بخش سامانه اینترنتی اعلام کرد و افزود: هم‌اینک کارشناسان سازمان حج وزیارت در تلاش هستند تا این مشکل را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.

لازم به ذکر است: مرحله نخست اعزام عمره از ۱۳ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ماه انجام می‌گیرد که حداقل قیمت عمره برای هر نفر در این مرحله یک میلیون و۸۷۲ هزار تومان تا دو میلیون ۶۷۷ هزار تومان تعیین شده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما