تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
۰
کد مطلب : ۲۱۹۱۶

مداحان داوطلب باید برای انتخابات کانون‌های مداحان ثبت‌نام کنند

مداحان داوطلب باید برای انتخابات کانون‌های مداحان ثبت‌نام کنند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام‌ مهدی ستوده گفت: سومین دوره انتخابات سراسری کانون‌های مداحان و شعرای آیینی ۱۲ دی ماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند تا در این انتخابات ثبت‌نام کنند، تلاش می‌کنیم از گروه‌های مختلف مداحان و شعرا در این انتخابات ثبت‌نام کرده و زمینه انتخابات مناسب و مطلوب را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در سایه شکل‌گیری کانون مداحان و شعرا در سال‌های اخیر در کنار ساماندهی فعالیت آنها تغذیه فکری و آسیب‌شناسی در این زمینه را شاهد بودیم تا با یک راهبرد مناسب، امر تبلیغات و حرکت مداحان و شعرا به شکل منسجم انجام شود.

ستوده با بیان اینکه تا ۱۰ آذر ماه داوطلبان می‌توانند ثبت‌نام کرده و حضورشان را اعلام کنند، افزود: افراد واجد شرایط با حضور در ادارات تبلیغات اسلامی تمامی شهرها می‌توانند ثبت‌نام کنند تا در روز ۱۲ دی ماه انتخابات برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مداح در استان اردبیل در قالب این کانون فعالیت دارند که فعالیت‌های آنها به شکل منسجم در طول سال و در مناسبت‌های مختلف انجام شده و این کانون کلاس‌های آموزشی را نیز برای اعضا پیش‌بینی کرده و در نظر گرفته است.

ستوده ضرورت آگاه‌سازی‌ها را در این حوزه به همراه ممانعت از آسیب‌های احتمالی یادآور شد و اضافه کرد: ‌تلاش می‌کنیم تا یک حرکت مناسب و خوبی را در تقویت جبهه مداحی‌های با اصالت فرهنگی‌،‌ دینی و ارزشی شاهد باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم با یک حرکت تحولی بتوانیم زمینه حرکتی خوب را در عرصه‌های شعر،‌ شاعری به‌ویژه اشعار آیینی، مداحی و مرثیه‌سرایی شاهد باشیم که قطعاً این امر با تأمین زیرساخت‌های مورد نظر فراهم می‌آید.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما